سری دوم «دزد و پری» در حال ساخت است

هنردستان: فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» در ادامه فیلم «دزد و پری» در حال تصویربرداری است.

به گزارش هنردستان بهروز مفید تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دزد و پری» در خصوص ساخت سری دوم مجموعه «دزد و پری» گفت: سری دوم فیلم سینمایی «دزد و پری» با عنوانی جدید به نام «دو دزد و دو پری» سه روز است که با حضور بازیگران طنز و مطرح تلویزیونی جلوی دوربین رفته است.
 

 
وی در ادامه در خصوص فیلم سینمایی «دزد و پری» بیان کرد: «دزد و پری» از جمله فیلم‌هایی بود که در جشنواره کودک سال گذشته در شهر اصفهان جایزه بهترین فیلم سینمایی را گرفت و سپس بعد از مدتی استراحت، سری دوم آن را در دستور ساخت قرار داده‌ایم.
 
مفید افزود: سری اول با نام «دزد و پری» در جشنواره کودک اصفهان قول اکران را گرفته بود که تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده است و امیدوارم تا اتمام ساخت سری دوم بخش اول به اکران برسد.
 
تهیه‌کننده سریال «خانه‌ای روی تپه» قصه «دو دزد و دو پری» را این گونه روایت کرد: فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» روایت پدری است که مدعی می‌شود، می‌تواند قرص‌هایی برای بچه‌ها تولید کند که به رشد و فعالیت سریع کودکان کمک می‌کند و اثرگذار است. به نوعی این پدر خود را دانشمندی فرض می‌کند که می‌تواند از تمام کارها سربلند بیرون بیاید؛ اما همیشه برعکس اتفاق می‌افتد و همه چیز خراب می‌شود.
 
مفید در ادامه افزود: داستان در میان روایت خود دو دزد را نشان می‌دهد که چند بچه را می‌دزدند و پا به پای این پدر دانشمند و قرص‌های معجزه‌آسا اتفاقی را رقم می‌زنند که کار را دیدنی‌تر می کند.
 
وی در خصوص حضور بازیگران یادآور شد: فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» به کارگردانی حسین قناعت و با ایفای نقش بازیگرانی چون شقایق فراهانی، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، امیرحسین صدیق، افشین سنگ‌چاپ، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، مرتضی زارع و به قلم حسین قناعت و مشاوره‌ خودم در حال تصویربرداری است.
 
مفید در پایان در خصوص مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» عنوان کرد: سریال «هشت و نیم دقیقه» در حال بازنویسی است و منتظر جوابیه معاونت سیما هستیم. این مجموعه در 26 قسمت با محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی داستان‌هایی حول محور خانواده‌های ایرانی را نشان می‌دهد.
 

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »