علی سرتیپی در گفت و گو با هنردستان:
فیلم های خوب،ناکارآمدی تلویزیون و تبلیغات دنیای مجازی دلایل اکران خوب امسال است

هنردستان: تلویزیون عید امسال و حتی هنوز، نتوانسته مردم را پای قاب خود بنشاند چون برنامه خوبی را برای نشاندن مردم در خانه ها نداشت. همچنین تبلیغات دنیای مجازی و تبلیغات گوناگونی که فیلم ها استفاده می کنند مجموعا توانست تحولی را در اکران به وجود بیاورد.

هنردستان: علی سرتیپی تهیه کننده سینما و مدیر عامل شرکت فیلمیران درباره دلایل فروش خوب فیلم های امسال و ادامه این روند گفت: اصلی ترین دلیل خود فیلمهاست که ما از ابتدای امسال فیلمهای خوبی داشتیم و خوشبختانه جشنواره پر و پیمان بود به نحوی که استقبال مردم از جشنواره فجر دهه شصت را برای ما زنده کرد. آن استقبال و شور به اکران منتقل شد و فیلم های خوبی که در نوروز اکران شد کمک کرد مردم با سلیقه های مختلف، بتوانند فیلم های خود را ببینند.

87442

وی افزود: دلیل دیگر این است که تلویزیون امسال عید و حتی هنوز، نتوانسته مردم را پای قاب خود بنشاند چون برنامه خوبی را برای نشاندن مردم در خانه ها نداشت. همچنین تبلیغات دنیای مجازی و تبلیغات گوناگونی که فیلم ها استفاده می کنند مجموعا توانست تحولی را در اکران به وجود بیاورد.

سرتیپی درباره موج نوی تبلیغات فیلم ها اظهار کرد: با توجه به گرانی تیزرهای تلویزیونی و محدودیت هایی که وجود داشت و نیز بیلبوردهای تبلیغاتی، فیلم ها نمی توانستند از این موارد استفاده کنند و این باعث شد فیلمسازان به سمت فضاهایی که هزینه های کمتری دارد و از آن طریق به مردم اطلاع رسانی می شود بروند که خدا را شکر تاثیر هم گذاشته است.

تهیه کننده «دراکولا» درباره حمایت های نهادهای موثر در اکران اعم از دولتی و خصوصی عنوان کرد: حمایت های خیلی خاصی صورت نگرفته است اما اتفاقات خوبی که افتاده قطعا نتیجه تاثیر چند عنصر حمایتی اعم از دفاتر پخش، دولت، شورای صنفی و فضاهای تبلیغاتی جدید است که باعث شده سال خوبی را داشته باشیم.

سرتیپی در پایان گفت: فکر می کنم امسال یک سال رکورد شکن و خوب را ادامه دهیم.

 

تمامی حق و حقوق این وب سایت متعلق به آژانس هنری هنردستان می باشد.

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?