«مزا مزا» به نوفل لوشاتو می‌رود/ اجرای مجدد در آذر

به گزارش هنردستان سیروس همتی نویسنده و کارگردان نمایش «مزا مزا» که به تازگی اجرای عمومی آن در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به پایان رسید، درباره احتمال اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: با حمایت تهیه کننده نمایش «مزا مزا» و در صورت ایجاد شرایط مناسب، قصد دارم بار دیگر این اثر نمایشی را روی صحنه ببرم و این بار عمارت نوفل لوشاتو مکان اجرای «مزا مزا» خواهد بود.

وی درباره زمان مدنظر برای اجرای مجدد «مزا مزا» افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده آذرماه سال جاری این نمایش را مجدد روی صحنه خواهیم برد.

همتی درباره احتمال وجود تغییرات در گروه بازیگری نمایش «مزا مزا» اظهار کرد: در اجرای پایانی نمایش «مزا مزا» در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به بازیگران نمایش اعلام کردیم که قصد اجرای مجدد این نمایش را داریم و آن ها نیز اعلام آمادگی کردند.

این نویسنده و کارگردان تئاتر درباره دیگر فعالیت های خود گفت: قرار است در چهارمین نشست «کوتاه با داستان» و به دعوت آقای سید مهدی شجاعی داستان «پدر» را روز یکشنبه ۶ آبان در فرهنگسرای اندیشه بخوانم. در این نشست آقای رضا امیرخانی و دکتر علی فامیان نیز حضور دارند.

وی تاکید کرد: این نشست ها که در اولین یکشنبه هر ماه برگزار می شود فرصت خوبی برای علاقه مندان به داستان نویسی است زیرا با حضور استادان این عرصه شرایطی مانند یک کلاس درس فراهم می شود تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند.

همتی در پایان سخنان خود درباره موضوع داستان «پدر» گفت: این داستان به رابطه یک پدر و دختر می پردازد و یکی از هشت داستان کتاب «ننه کاراته» نوشته خودم است که توسط نشر نیستان چاپ شده است.

امتیاز دهید