محمدصادق ملک همراه «شاه لیر» شد/ دوک آلبانی آغاز به کار کرد

به گزارش هنردستان مسعود دلخواه کارگردان نمایش «شاه لیر» که این روزها تمرین‌های خود را برای اجرا در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر سپری می‌کند، درباره بازیگران جدید این اثر نمایشی گفت: محمدصادق ملک از بازیگران مستعد تئاتر ایران است که به تازگی به گروه بازیگری نمایش «شاه لیر» پیوسته و قرار است در نقش کنت (مشاور شاه لیر) به ایفای نقش بپردازد.

وی ادامه داد: ضمنا محمد صدیقی مهر برای نقش دوک آلبانی همسر گانریل دختر بزرگ شاه لیر با بازی بهاره رهنما انتخاب شده است. سجاد بابایی نیز که پیش از این در نقش دوک آلبانی به ایفای نقش می‌پرداخت به دلیل همزمانی فعالیت هایش، به عنوان بازیگر رزرو برای ایفای چند نقش با ما همکاری دارد.

دلخواه با تأکید بر اینکه اجرای نمایش «شاه لیر» از ۲۰ آبان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز خواهد شد، اظهار کرد: بلیت فروشی نمایش نیز به زودی آغاز می‌شود.

کارگردان نمایش «شاه لیر» در پایان بیان کرد که تمرین بازیگران به همراه گروه موسیقی نمایش به سرپرستی نادر مشایخی در حال انجام است.

مهدی سلطانی، بهاره رهنما، الهام پاوه‌نژاد، محبوبه تفضلی، خسرو شهراز، رحیم نوروزی و محمدرضا علی اکبری از دیگر بازیگران نمایش «شاه لیر» هستند.

امتیاز دهید