همه ایرانم؛ کنسرتی برای همه دنیا

کنسرت «همه ایرانم» در فستیوال کنسرت‌های آن‌لاین کنسرواتوار چایکفسکی مسکو برگزیده شده و امشب برای مخاطبین سراسر جهان پخش خواهد شد.

به گزارش هنردستان و به نقل از ایرنا فیلم کنسرت همه ایرانم به رهبری جرمی واکر امشب از طریق شبکه تلویزیون رسمی کنسرواتوار مسکو و پلتفرم‌های دیگر برای مخاطبان سراسر جهان پخش خواهد شد. 

در طول صد پنجاه سال فعالیت کنسرواتوار چایکوفسکی؛ نوازندگان، رهبران، آهنگسازان و خوانندگان بسیاری، چه در عرصه موسیقی کلاسیک غربی و چه در بخش موسیقی ملل، در این مکان مهم فرهنگی، به اجرای موسیقی پرداخته اند.

در این میان کنسرت همه ایرانم به آهنگسازی کامبیز روشن روان و رهبری جرمی واکر، توسط مسئولان و متخصصان تلویزیون رسمی کنسرواتوار برای پخش در فستیوال بین المللی کنسرتهای آنلاین کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو برگزیده شده است .

این فستیوال قرار بود بصورت اجراهای آنلاین در این کنسرواتوار برگزار شود که بعد از شیوع بیماری کرونا، برگزارکنندگان تصمیم گرفتند تا این رویداد موسیقی را بصورت پخش اجراهای از قبل ضبط شده برگزار کنند.

گفتنی است پس از استقبال گسترده ای که در زمان اجرای کنسرت همه ایرانم،در مسکو صورت گرفت. بخشی از این اجرا توسط تلویزیون ام ان بی کشور مغولستان و در قالب فستیوال آنلاین کنسرواتوار دولتی این کشور برگزیده و برای عموم مردم به نمایش درآمده بود.

در کنسرت همه ایرانم به آهنگسازی کامبیز روشن روان که با اجرای قطعاتی از همایون خرم همراه بود، حسین‌ نورشرق بعنوان خواننده، آزاده امیری نوازنده تار، حمید قنبری نوازنده سازهای کوبه‌ای،  علیرضا دریایی نوازنده کمانچه، لیلا ظهیرالدینی نوازنده عود، پگاه زهدی نوازنده سنتور با رهبری جرمی واکر و همراهی leggiero orchestra در سالن اصلی کنسرواتوار چایکوفسکی و در تاریخ  ۱۲ می ۲۰۱۹ (۲۲ اردیبهشت) به روی صحنه رفته بودند.

زمان پخش آنلاین این کنسرت امشب (چهارشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۹)، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران و ساعت ۱۹ به وقت مسکو اعلام شده که از طریق سایت کنسرت‌های آن‌لاین کنسرواتوار چایکفسکی مسکو  در سترس خواهد بود.

امتیاز دهید