هنردستان: با گذشت زمان و عیان شدن تمرکز دشمنان ایران اسلامی بر روی قدرت نرم و مبادرت  برای تسلط بر اذهان عمومی و در مرتبه ای بالاتر تلاش  برای تغییر سبک زندگی مردمان جامعه اسلامی، شبکههای رنگارنگ ماهوارهای در قد و قامتهای متفاوت به معرض ظهور رسیدهاند.

 

در این میان ماموریت محوله به برخی شبکه های ماهواره‌های عبارت است از «تغییر سبک زندگی مردم ایران» و از میان برداشتن مهم‌ترین رکن اصلی جامعه ایرانی یعنی «خانواده» که از مطرح‌ترین این شبکه‌ها می‌توان به مجموعه شبکه‌های خانواده «جم تی وی» اشاره کرد.

این شبکه  از سال ۲۰۰۶ میلادی با شعار «جم همه ی شما را دوست دارد» آغاز به کار کرد و به عنوان یکی از شبکه‌های تلویزیونی «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» (General Entertainment and Music Group) با محتوای برنامه‌هایی نظیر «فیلم‌های سینمایی»، «مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی»، «مستندهای تلویزیونی»، «برنامه‌های آموزشی» و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده جهان تشکیل شد.

این گروه تلویزیونی از آغاز تا امروز یعنی قریب به ده سال ارکان و بنیان فرهنگ ایرانی را مورد هجمه زیرکانه قرار داده تا در ظاهر و پوشش برنامه‌‌های ترکیبی، سریال‌های نمایشی، فیلم‌های سینمایی و ویدئوکلیپ‌های موسیقی به بهانه سرگرمی‌سازی و پر کردن اوقات فراغت مخاطبان، در لفافه و با یک حرکت زیرپوستی ارزش‌های فرهنگی خانواده‌ها و به خصوص جوانان کشور را هدف قرار دهد. نمایش ناهنجاری‌های اخلاقی، بی‌ثباتی‌های رفتاری، مثلث‌ها ومربع‌های عشقی، روابط خارج از عرف، خیانت‌های زناشویی و… بخش ثابت سریال‌‌ها و مجموعه‌هایی است که از این شبکه روی آنتن می‌رود.

شبکه جم بخاطر پخش سریال‌ها و فیلم‌هایی با مضامین خیانت و تجاوز در بین مردم به یکی از عوامل ترویج مطالب ضدفرهنگی و دینی معروف است به طوری که چندی پیش پرویز پرستویی یکی از پر افتخارترین بازیگران ایرانی در جشن اختتامیه سریال شهرزاد در راستای اثرات سوء و مخربی که این شبکه روی خانواده ها گذاشته است، گفته بود: مدت‌ها بود که من به عنوان یکی از اعضای کوچک سینما و هنر شرمم می‌شد که این سریال های شبکه جم در خانواده ها نفوذ کرده و ریشه خانواده های ایرانی را دارد، می خشکاند.

اما نکته قابل راه‌اندازی این حجم بی سابقه مجموعه شبکه‌ها (که امروز به ۱۷ شبکه رسیده است) قطعا از سوی یک عادی با توجه به هزینه‌های هنگفت این کار قابل باور نیست و متضمن یک پشتوانه مالی بسیار بالا می‌باشد که علاوه بر تامین آن از سوی صهیونیست‌هایی نشان دار چون رابرت مرداک، بخش جذب «آگهی های تجارتی» این مجموعه نقش بسیار مهمی در ادامه فعالیت این شبکه «ضد خانواده» دارد.

چندی پیش فارس در سلسله گزارشاتی به مساله واگذاری تبلیغ برخی فیلم‌های سینمائی در حال اکران سینماهای کشور از سوی تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها به شبکه جم با پرداخت هزینه‌هائی از سوی آنان که در واقع کمک به تقویت این شبکه مهاجم به نهاد خانواده ایرانی است، ورود کرد که با استقبال گسترده مردم و مسوولان مواجه شد و در نهایت با هوشمندی مسوولان قضائی و احضار تعدادی از این تهیه‌کنندگان به محاکم قضائی، از ادامه این روند جلوگیری شد.

اما این پایان راه نیست و این شبکه همچنان با دریافت تبلیغات گسترده، توانسته هزینه‌های خود را به راحتی از جیب ایرانیان داخل کشور کسب کرده و به ادامه مسیر شوم خود در از بین بردن نهاد خانواده ایرانی ادامه دهد!

با بررسی بسیاری از تبلیغات پخش شده در شبکه جم مشخص شد که «شماره تلفن‌های قرار داده شده»‌ برای دریافت محصولات جزو شماره‌های ثبت شده در اپراتورهای داخل کشور است و این یعنی سفارش دهندگان آگهی‌ها بدون هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه به راحتی با پرداخت هزینه تبلیغات، به تبلیغ فروش محصولات خود در این شبکه مشغول بوده و هیچ نهادی تاکنون برخوردی با آنان نکرده است!

 

تمامی حق و حقوق این وب سایت متعلق به آژانس هنری هنردستان می باشد.

or

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?