آخرین اخبار
برپایی مسابقه بازطراحی لباس
امتیاز دهید نخستین مسابقه بازطراحی لباس به همراه ورکشاپ تخصصی مدیافت به همت انجمن طراحان پارچه و لباس خانه هنرمندان ساری و با حضور اساتیدی
سهراب رحیمی: “فست فشن” بهترین ایده برای هنرجویان کمطاقت نسل نو بود
امتیاز دهید سهراب رحیمی از معدود متخصصان مدیریت مد در ایران است و فعالان عرصه مد و لباس او را بهعنوان مشاور برندسازی مد و
شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه “ایران مد ۲۰۱۹”
امتیاز دهید هفتمین نمایشگاه بینالمللی پوشاک ایران “ایران مد ۲۰۱۹” از ۱۸ تا ۲۱ آذر از سوی شرکت سامع پاد نوین و با نظارت اتحادیه
نظر طراح منتخب سومین جشنواره مد و لباس دیبا درباره اهمیت تداوم این رویداد
امتیاز دهید به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، رخشان یوسفی جزو هشت طراح منتخب سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس دیبا است.
کارکرد رایحه را در برندسازی جدی بگیریم / مدیر مدرسه عطر نیک از دانش آروماکولوژی میگوید
امتیاز دهید پیام نیکزبان طراح رایحه و مدیر مدرسه عطر نیک درباره کارکردهای رایحه و عطر در زمینه برندسازی و مارکتینگ برندهای حوزه مد و
لویی ویتون فرانسه شرکت آمریکایی را خرید
امتیاز دهید تیفانی شرکت کالای لوکس آمریکایی و چندملیتی است که در زمینه طراحی، ساخت و فروش جواهرآلات اعم از طلا، نقره و الماس، فعالیت
جای خالی لباس مبتنی بر استاندارد ملی پشت ویترین فروشگاهها
امتیاز دهید بارها و بارها کمپینهایی برای خرید کالای ایرانی تشکیل شد. در سالهای اخیر خیلیها ایرانیبخر شدند البته نه به مدد تبلیغات و فرهنگسازیهایی
نقد جریانات مد و لباس کشور از زبان بانوان فعال / از شهرتاش رزمجو و مرضیه زارع تا ادنا زینلیان و مهدیه شریف
امتیاز دهید خیلیها بر این باورند مطالعه روند حرکتی جریانات مد و لباس کشور طی چهار دهه اخیر متأثر از مسائلی است که هم در
چرخ نساجی روی دور بومیسازی / انتشار جدول نمایشگاههای صنایع نساجی در سال ۲۰۲۰
امتیاز دهید صنعت نساجی تمام سطوح زندگی ما را در برگرفته و اگر پارچه را بهعنوان یکی از پرمصرفترین کالاهای صنعت نساجی در نظر بگیریم،