معرفی داستان‌های برگزیده بخش جنبی جایزه بهرام صادقی

هنردستان:داستان‌های برگزیده‌ی بخش جنبی (مردمی) سومین دوره‌ی جایزه‌ی ادبی بهرام صادقی معرفی شدند.

 

به گزارش هنردستان، بنابر اعلام رضا شکراللهی، دبیر این جایزه، در این بخش که اجرای آن با هدف اصلیٍ ارتباط بیشتر و گسترده‌تر با مخاطبان به‌طور مستقل بر عهده‌ی کتابخوان طاقچه گذاشته شد، سه داستان با مشارکت کاربران این نرم‌افزار کتابخوانی بیشترین امتیاز را با اختلاف قابل توجه از سایر آثار کسب کردند.

 

داستان برگزیده‌ی یکم: «پرتقال‌های خونی»، نوشته‌ی دامون بهرنگ از تهران

داستان برگزیده‌ی دوم: «حدس بزنید کی؟» نوشته‌ی امین شیرپور از خرم‌آباد

داستان برگزیده‌ی سوم: «غوطه‌ور در فُرمالین»، نوشته‌ی عباس باباعلی از تهران

شکراللهی افزود: تعداد ستاره‌هایی که خوانندگان به این آثار دادند، با رعایت معیار معروف به منحنی نرمال و با ضرائب متفاوت امتیازبندی شدند و سه اثر برگزیده بر اساس این محاسبه مشخص و اعلام شدند.

 

تعداد کل دانلود ۲۰ داستان برگزیده‌ی سومین دوره‌ی جایزه‌ی بهرام صادقی، فقط در طاقچه، تا پایان مهلت رأی‌گیری بیش از ۱۴ هزار دانلود بوده و شمار نظرهای ثبت‌شده در پای داستان‌ها بیش از ۴۲۰۰ نظر بوده است.

وی اظهار کرد: در بخش اصلی جایزه‌ی بهرام صادقی نیز هیئت محترم داوران شامل فرشته احمدی، حسین پاینده، علی خدایی، حسین سناپور و محمدحسن شهسواری، در هفته‌ اول اسفند ۱۳۹۵ نتیجه‌ی نهایی را اعلام خواهد کرد.

 

سومین دوره‌ی جایزه‌ی بهرام صادقی با همکاری و حمایت کتابخوان طاقچه برگزار می‌شود و شرکت ارتباط فردا، که آینده را دنیای خلاقیت می‌داند، جوایز برندگان بخش اصلی را تقدیم و از سایر نویسندگان ۲۰ اثر برگزیده نیز تقدیر خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

امتیاز دهید