فرگل فربخش بازیگر فیلم سینمایی «کاناپه» درباره حضور در این فیلم سینمایی گفت

هنردستان: فرگل فربخش بیان کرد که مرحله بزرگی از زندگی اش را با حضور در «کاناپه» پشت سر گذاشته و ایفای نقش در این فیلم یکی از اتفاقات بزرگ زندگی اش بوده است.

 

به گزارش هنردستان، فرگل فربخش بازیگر فیلم سینمایی «کاناپه» که جایگزین ترانه علیدوستی در این فیلم شد، درباره حضور در این فیلم سینمایی به کارگردانی کیانوش عیاری گفت: من در «کاناپه» نقش ویدا دختر بزرگ خانواده هاشم را ایفا می کنم که قرار است برای او خواستگار بیاید و درگیر حوادثی می شود.

 

وی با اشاره به چگونگی انتخابش برای حضور در این فیلم سینمایی عنوان کرد: آذرماه سال گذشته فراخوانی برای جذب بازیگر برای فیلم سینمایی «کاناپه» منتشر شد که در پی آن، من تست بازگیری دادم و در نهایت برای حضور در این فیلم انتخاب شدم.

فربخش در ادامه با اشاره به دشواری کار با کیانوش عیاری بیان کرد: کیانوش عیاری یک کارگردان بسیار سختگیر است و تمام افرادی که با او کار کرده اند به این موضوع واقف هستند، در واقع تعداد برداشت ها در طول کار اصلا برای او اهمیتی ندارد و وسواسی که دارد باعث می شود فیلمبرداری زمان بر باشد.

این بازیگر اظهار کرد: من فوق لیسانس بازیگری دارم، بنابراین به این صورت نبود که به راحتی و از راه نرسیده وارد این حرفه شوم، بلکه از قبل پیشنهادهایی برای بازی داشتم اما اینطور نبود که من را وسوسه کنند، زیرا همیشه معتقد بودم که اگر یک بازیگر یک اثر خوب در کارنامه کاری اش داشته باشد بهتر از حضور در چند فیلم بی تاثیر است. به همین دلیل می توانم بگویم انتخاب شدنم در «کاناپه» یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود به طوری که فکر می کنم یکی از بزرگ ترین مراحل زندگی ام را پشت سر گذاشته ام.

وی در ادامه درباره نحوه همکاری با عیاری عنوان کرد: عیاری همواره به ما تاکید می کند که از نقش هیچ ذهنیتی نسازیم و تنها یک چیز مشخص را جلوی دوربین نبریم، در واقع او دوست دارد بسیار به صورت واقع گرایانه به کار بپردازیم به همین علت از ما می خواهد که دیالوگ ها را حفظ نکنیم و خیلی اوقات سر صحنه فیلمنامه را تغییر می دهد.

کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.

در این فیلم ابوالفضل پورعرب نقش پدر داماد یعنی بابک حمیدیان را ایفا می کند، فرهاد آئیش نقش پدر عروس یعنی فرگل فربخش را بازی می کند، آتوسا انواریان هم ایفاگر نقش مادر عروس است.

عوامل «کاناپه» عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مجری طرح: شاهرخ دستورتبار، مدیرتولید: حسن آقاکریمی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان: مازیارحاجتی، دستیار سوم: مهتاب پیشقدم، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: مزدک عیاری، بازیگران: فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، تینا عبدی، رزیتا سلطانی، سمیرا ذکایی و با حضور فریبا کامران، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول فیلمبرداری: محمدپرچ، محسن طاهری، بابک ابرغانی، محمدرضایی، محمدحسین خداحامی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین قدسی، دستیار صحنه: بهنام غدیری، مدیر صحنه: سعیدرحیم، طراح گریم: مهدیه اعرابی، اجرای گریم، نازنین عرفی نژاد و محمدرضاگل افشار، صدابردار: علیرضا غفاری نژاد، دستیار صدا: جوادباقری، مدیر تدارکات: رضاصادق، دستیار تدارکات: سعید مهتاب، علی ترکاشوند و مرتضی علیخانی.

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید