گوینده «شب بخیر کوچولو» مناجات خوانی کرد

هنردستان: خانه مستند انقلاب اسلامی به تولید ۱۰ کلیپ کوتاه مناجات با پروردگار اقدام کرده که در آن مریم نشیبا گوینده «شب بخیر کوچولو» مناجات‌خوانی کرده است.

به گزارش هنردستان، مریم نشیبا علت همکاری خود را برای مناجات خوانی با خانه مستند انقلاب به محتوای این مناجات ها مرتبط دانست و گفت: من پیش از شروع هر کاری، روند آن را بررسی و متن را مطالعه می‌کنم و اگر فضای روحی و ذهنی ام با آن مطابقت داشته باشد، همکاری را آغاز می‌کنم.

 

وی ادامه داد: مجموعه کلیپ‌های «می دانم» که حال و هوای مناجات با منشا خلقت را داشت و با ادبیات بسیار مناسبی نوشته شده بود، توانست روحم را نوازش دهد و به همین علت با اتمام مطالعه اولیه متن کلیپ ها، با اطمینان خاطر همکاری خود را با این مجموعه اعلام کردم.

گوینده برنامه «شب بخیر کوچولو» از همکاری با خانه مستند انقلاب اسلامی به عنوان یک خاطره خوب یاد کرد و گفت: وقتی احساس کردم که نویسنده اثر، برای نوشتن روی واژگان تامل کرده است انگیزه من برای همکاری مضاعف می‌شود.

وی که با وجود صدای نوستالژیکش همیشه به عنوان یک صداپیشه گزیده کار مطرح بوده است، اظهار کرد: من با حساسیت بسیار بالا، کارهای خود را انتخاب کنم و تهیه کننده نیز ارزش صدای من را می دانست و به همین دلیل این همکاری را قبول کردم.

مریم نشیبا در پایان پیش بینی کرد که کلیپ‌های کوتاه می‌دانم به عنوان کاری پر مخاطب در تلویزیون مطرح شود و گفت: علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی، سبک زندگی مردم را تغییر داده است و مسائل زیادی برای خانواده‌ها بوجود آورده است ولی تجربه من اثبات کرده است که هر گاه مردم با حرفی منطبق با فطرتشان روبرو شوند به علت خداجو بودن فطرت، به سمت آن متمایل می‌شوند و این همان چیزی است که حس می‌کنم در مجموعه کلیپ‌های «می دانم» مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه کلیپ‌های مناجات «می دانم» به تهیه کنندگی عطا پناهی، محصول خانه مستند انقلاب اسلامی است که به زودی در بخش‌های مختلف شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید