ارائه قطعه موسیقی درباره امام راحل/ در جلسه جماران چه گذشت

هنردستان: خواننده موسیقی انقلابی از تولید و عرضه سه اثر موضوعی با محوریت چهره هایی چون حضرت امام خمینی (ره) و شهید بروجردی و همچنین مبارزه با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش هنردستان، محسن توسلی خواننده با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته قرار است تا پایان سال جاری سه تک آهنگ موضوعی را تولید و آماده انتشار کنیم که دو اثر از این سه قطعه به طور حتم تا اواخر امسال در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

 

وی با اشاره به محتوای این سه اثر بیان کرد: اولین قطعه ای که برای عرضه در فضای مجازی آماده انتشار است بر اساس بخشی از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مردم عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند» تولید شده و در ترجیع بند قطعه هم از این جمله استفاده کرده ایم.

به گفته وی، این قطعه تا آخر سال جاری به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به آهنگسازی و خوانندگی محسن توسلی و تنظیم امید رهبران در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

این خواننده در معرفی قطعه دومی که قرار است به زودی منتشر شود، توضیح داد: کار دوم با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مرتبط است و عمده تمرکز ما برای تولید این قطعه بر نسلی است در زمان حیات امام راحل به دنیا نیامده بود. در این ۳۸ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد اغلب وجوه سیاسی حضرت امام به مردم شناسانده شده در حالیکه ایشان در زمان حیات ارزشمندشان از روحیه عارفانه و مهربانی برخوردار بودند که منجر به خلق اشعار بسیار عاشقانه و لطیفی شد. بنابراین ما آمدیم و با در نظر گرفتن این روحیه بنیانگذار انقلاب قطعه ای را تولید کردیم که امیدوارم تا پایان سال در دسترس مردم قرار گیرد.

توسلی بیان کرد: خوشبختانه وقتی این قطعه را برای تایید و اعلام نظر به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) ارسال کردیم حجت الاسلام و المسلین سید حسن خمینی از کار راضی بود و در جلسه ای که در دفتر جماران داشتیم به ما سفارش شد که حتما نماهنگی هم از این اثر موسیقایی تولید شود. این اثر هم به زودی با شعر قاسم صرافان، آهنگسازی و خوانندگی بنده و تنظیم امید رهبران منتشر می شود.

وی در بخش پایانی صحبت هایش از انتشار یک قطعه دیگر با محوریت شهید بروجردی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حق شهید بزرگواری چون شهید بروجردی میان نسل جوان ما ادا نشده است ما تصمیم گرفتیم اثری موسیقایی با محوریت این شهید بزرگوار تولید کنیم که اگر شرایط فراهم باشد تا پایان سال جاری و اگر وقت به ما اجازه این کار را نداد قطعا در روزهای ابتدای سال آینده در قالب یک مراسم از این قطعه نیز رونمایی خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید