اعتراض حجت اشرف‌زاده به فروش بلیت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر

هنردستان: حجت اشرف‌زاده با انتقاد از فروش بلیت گروه‌های تلفیقی در سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر، گفت: فروش بلیت‌ها باید از طریق سامانه‌ای حرفه‌ای انجام شود. در حالی که بلیت‌های بخش تلفیقی جشنواره را سایتی می‌فروشد که تبلیغاتی در این زمینه انجام نداده است.

به گزارش هنردستان، حجت اشرف‌زاده در نشست رسانه‌ای گروه‌های تلفیقی جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: بسیاری از مخاطبان گروه‌های تلفیقی نمی‌دانند از کجا باید بلیت بخرند و سایت تیوال در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده است. گرچه دوستان به ما اطلاع داده‌اند که تبلیغات به شکل بهتری در حال انجام است.

 

او ادامه داد: توقع من این است که برای سال‌های آینده، ستاد جشنواره موسیقی فجر اعتماد بیشتری به گروه‌های تلفیقی دهد، زیرا تک‌تک گروه‌هایی که در فروش بلیت به مشکل برخورده‌اند، نوک پیکان را به سمت سایت فروش و بعد از آن به سالن‌ها نشانه گرفته‌اند.

این هنرمند با بیان این‌که گروه‌های تلفیقی توان رقابت با گروه‌های پاپ را دارند، گفت: باید این شرایط را ایجاد کنیم و سپس فروش بلیت را به شکل تخصصی به سایتی که بلیت کنسرت‌ها را می‌فروشد، بدهیم. البته دوستانی که انتخاب کرده‌اند در جشنواره امسال حضور داشته باشند، باید کم و کاستی‌های مربوط به آن را هم بپذیرند.

حجت اشرف‌زاده در ادامه اظهار کرد:‌ گروه موسیقی ما درصدد است که اوایل اسفندماه، آلبومی را منتشر و از نیمه‌های اسفند، کنسرتی را در برج میلاد برگزار کند.

حسین‌خانی، یکی دیگر از اعضای این گروه موسیقی، گفت: مشکل امسال انتخاب سالن‌هاست، زیرا سالن‌هایی که گروه‌های تلفیقی باید در آن اجرا کنند، مناسب نیستند. بنابراین از برگزارکننده جشنواره درخواست داریم که برای سال‌های آینده در زمینه اختصاص سالن به گروه‌ها دقت بیشتری کند.

حمید برزین، از دیگر اعضای این گروه، اظهار کرد: کارهایی که قرار است در جشنواره اجرا شود، برای نخستین‌بار و به عبارتی رونمایی است تا در روزهای بعد به شکل بهتری برنامه‌مان را اجرا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید