نشست تخصصی روش‌شناسی طراحی صنعتی برگزار می شود

هنردستان: معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر نخستین نشست از سلسله نشست‌های “پژوهش‌طرح” را با موضوع “روش‌شناسی طراحی صنعتی” برگزار می کند.

 

به گزارش هنردستان  به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، سلسله نشست‌های تخصصی “پژوهش طرح” با همکاری استادان دانشگاه‌های کشور به مباحث پژوهشی که مغفول مانده میپردازد.

 

در هر نشست یک گروه علمی متخصص نتایج پژوهش‌ها و دستاوردهای خود را معرفی کرده و به گفتگوی علمی در آن حوزه خواهند پرداخت.

نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها به موضوع “روش‌شناسی طراحی صنعتی” اختصاص دارد که دبیر علمی و نخستین سخنران آن “مهران فاطمینیا”، استادیار دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران است که با موضوع “تفکر طراحی در روش شناسی طراحی” سخنرانی میکند. سپس “ابراهیم باقری‌طالقانی” عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان مقاله‌اش با عنوان “طراحی مسئله محور و راه حل محور در روش شناسی طراحی”، “مریم‌‌سادات خلیلی” استادیار دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران مقاله‌اش با عنوان “شناسایی تفکر طراحی در روش شناسی طراحی خدمات” و “رزیتا فرزام” استادیار دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران مقاله‌اش با عنوان “تفکر طراحی در بسته‌بندی محصولات ژاپن” را  ارائه میکنند.

 

این نشست روز چهارشنبه 4 اسفند 95 ساعت 14، در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552 برگزار میشود.

 

 

امتیاز دهید