بازیگران «معمای شاه» مهمان «لیموترش» می‌شوند

هنردستان: «لیموترش» افزون بر مهمانان یاد شده میزبان دکتر حاج علیزاده است تا با توجه به موضوع برنامه، پیرامون اقتصاد مقاومتی به ارائه نکاتی مفید بپردازد.

به گزارش هنردستان، شکر خدا گودرزی و امیر مهدی کیا بازیگران سریال «معمای شاه» که به ترتیب در نقش «امام خمینی (ره)» و «محمدرضا پهلوی» به ایفای نقش در این سریال پرداخته بودند در این قسمت از مهمانی خودمانی «لیموترش» که جمعه 6 اسفند ماه ساعت 23:00 به روی آنتن می‌رود، حضور خواهند داشت.

 

«لیموترش» افزون بر مهمانان یاد شده میزبان دکتر حاج علیزاده است تا با توجه به موضوع برنامه، پیرامون اقتصاد مقاومتی به ارائه نکاتی مفید بپردازد.

این برنامه با اجرای میرطاهر مظلومی و رضا رفیع دارای ساختاری ترکیبی است و از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است. در بخش نمایشی، موضوع برنامه به مخاطب معرفی می‌شود و این گونه فتح باب گفت و گوها با میزبانی مجریان برنامه از مهمانان صورت می‌پذیرد.

چهره‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار هنرمندانی از عرصه‌های بازیگری، خوانندگی، ورزشکاران و … در قالب جمعی دوستانه مهمان این برنامه خواهند بود.

گفتنی است «لیموترش» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی فرهاد فخربخش جمعه‌ها ساعت 23:00 از این شبکه پخش می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

امتیاز دهید