«نماگرد» از ناهنجاری های فضای مجازی می گوید

هنردستان: این قسمت از «نماگرد» به گفته کارگردان آن به ناهنجاری های فضای مجازی و نحوه ارتباط با پلیس فتا ارتباط دارد.

 

به گزارش هنردستان، رضا عاطفی کارگردان «نماگرد» درباره قسمت جدید این برنامه اظهار کرد: در این قسمت برای دومین بار به فضای مجازی می پردازیم و این بار سراغ ناهنجاری های این فضا رفته ایم.

 

وی افزود: روند این قسمت به این نحو است که کیوان ساکت اف مجری برنامه، به عنوان فردی که درگیر فضای مجازی است نشان داده می شود و کم کم اتفاقاتی برای او رخ می دهد که کار او به پلیس فتا که به قول معروف حواسش به همه چیز هست، کشیده می شود.

 

این مستندساز عنوان کرد: در این قسمت ضمن معرفی ناهنجاری های فضای مجازی، راه های ارتباط با پلیس فتا و ارائه گزارش توسط مردم با مراجعه به سایت را هم بیان می کنیم.

 

عاطفی با تأکید بر اینکه فرهنگسازی در این حوزه مهم تر از کنترل کردن است، یادآور شد: امروز در خبری خواندم که پلیس فتا اعلام کرده بود ۶۳ درصد افزایش ناهنجاری های فضای مجازی را در سال ۹۵ داشته ایم و بنابراین احساس می کنم باز هم این موضوع جای کار دارد.

 

وی در پایان اعلام کرد: این هفته پخش قسمت هایی از مستند «خونه به خونه» به عنوان مستند پربیننده شبکه را داریم. غر هفته درباره ورزش نکردن است و فیلم ۱۰۰ ثانیه ای «زل» ساخته سمانه مشحون را نیز پخش می کنیم.

 

قسمت جدید «نماگرد» جمعه ۶ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۷ اسفند ساعت ۱۱ بازپخش می شود.

 

 منبع: مهر

امتیاز دهید