«فهرست مرگ» از شکنجه و مقابله با آن می‌گوید/ ادامه فیلمبرداری

 هنردستان: فیلم سینمایی «فهرست مرگ» به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی زاده مراحل فیلمبرداری را سپری می کند.

 
به گزارش هنردستان، فیلم سینمایی «فهرست مرگ» در گروه «هنر و تجربه» تولید می شود و تصویرگر مبارزات مردمی و شکنجه هایی است که بر مبارزان راه عدالت و حقیقت تحمیل می شود.
 

محمد عبدی زاده کارگردان فیلم «فهرست مرگ» درباره تولید این اثر گفت: این فیلم در ادامه مستند «اسیر در زنجیر دروغ» ساخته می شود و فضای آن برای مخاطبان کاملاً متفاوت است. در این فیلم تصویرگر مبارزات مردمی هستم و اینکه چه شکنجه هایی را تحمل کردند.

وی با اشاره به پژوهش های انجام شده برای ساخت این فیلم عنوان کرد: با توجه به اینکه علاقه مند بودم فیلمنامه استخوان دار باشد روی پژوهش خیلی زمان گذاشته و ماه ها در خصوص این مبارزان و شکنجه گران تحقیق و پژوهش کردم در این اثر بیش از ۵۰ بازیگر داریم که برخی از آنها در یک سکانس حضور دارند.

نویسنده فیلمنامه «فهرست مرگ» درباره داستان فیلم اشاره کرد: این فیلم روایتگر آدم هایی است که در مقابل شکنجه ها مقاومت می کنند و عده ای دیگر از شکنجه کردن آنها لذت می برنند. تا امروز ۳۵ درصد از کار فیلمبرداری شده است و حدود ۲۰ جلسه دیگر کار باقی مانده است.

این فیلمساز تصریح کرد: این فیلم علاوه بر شرکت در جشنواره های داخلی با توجه به موضوع، ظرفیت شرکت در جشنواره های جهانی را هم دارد.

بازیگران اصلی این فیلم رضا حیدری، شاهین عبدی زاده، فهیمه محمدی، مهدی شاکریان، سیمین ابراهیمیان، یلدا حسین اف، فرهاد صفوی، میثم شاهدی، شادی محمدی، محمد یوسفی و… هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کنندگان: محمدی عبدی زاده و اسماعیل حیدری، مجری طرح: اریانس فیلم، مدیر فیلمبرداری: صادق سوری، مدیر صدابرداری: هادی بهشتی، مدیر چهره پردازی: رحیمه سروری، مدیر تولید: امیر امینی، برنامه ریز: شاهین عبدی زاده، دستیار کارگردان یلدا حسین اف، جانشین تولید: امیر باقری، مدیر صحنه و لباس: یوسف بهشتی.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

امتیاز دهید