«اسم» را به رشت می‌بریم/ اجرای مجدد نمایش در تهران

هنردستان: لیلی رشیدی اعلام کرد که نمایش «اسم» را فروردین ماه سال ۹۶ در شهر رشت به صحنه می برد.

به گزارش هنردستان، لیلی رشیدی درباره جدیدترین برنامه خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: قصد دارم نمایش «اسم» را بار دیگر به صحنه ببرم و احتمال دارد که در اردیبهشت ماه سال ۹۶ این اثر نمایشی را در یکی از سالن های تئاتری شهر تهران به صحنه ببریم.

 

کارگردان نمایش «اسم» افزود: همچنین قرار است که این اثر نمایشی را از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ماه در شهر رشت به صحنه ببریم.

وی درباره اجرای «اسم» در خارج از تهران، اظهار کرد: من خیلی به اجرای نمایش در شهرستان ها علاقه دارم زیرا این فرصت را فراهم می کند که افرادی که علاقه‌مند تماشای آثار نمایشی اجرا شده در شهر تهران هستند ولی امکان سفر به تهران را ندارند، فرصت تماشای این آثار را داشته باشند.

رشیدی درباره اینکه آیا قصد کارگردانی نمایشنامه ای جدید را دارد یا نه، یادآور شد: در حال حاضر به اجرای مجدد نمایش «اسم» فکر می کنم و بعد از آن دلم می خواهد کار جدیدی را هم کارگردانی کنم.

این بازیگر تئاتر که در حال حاضر در نمایش «لیرشاه» به کارگردانی محمد عاقبتی به ایفای نقش می پردازد درباره این تجربه تئاتری تأکید کرد: خوشحالم در کاری بازی می کنم که برای نوجوانان است و امیدوارم که اینگونه کارها ادامه پیدا کند. «لیرشاه» کاری قابل دفاع است و در دوره ای که در تئاتر به نوجوانان فکر نمی کنیم، این نمایش برای مخاطب نوجوان تولید و اجرا می شود.

نمایش «اسم» تیرماه و مردادماه سال ۹۴ با حضور لیلی رشیدی، حسن معجونی، داریوش موفق، عباس جمالی و سارا افشار در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید