برای کنسرت ها برنامه داریم/ ضبط آلبوم «بوم و بر» تا پایان اسفند

هنردستان: آهنگساز و نوازنده صاحب نام موسیقی کشورمان از تدارک برای برگزاری چند کنسرت در ایران و خارج از کشور و پایان ضبط تازه ترین آلبوم موسیقایی گروهش تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش هنردستان، آریا عظیمی نژاد آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی کشورمان با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته هم اکنون همراه با سایر اعضای گروه «بوم و بر» مشغول ضبط آلبوم جدید هستیم که بر اساس پیش بینی ما تا پایان سال جاری مرحله ضبط آن به پایان می رسد. این در حالی است که ما بعد از پایان تعطیلات نوروزی برنامه ریزی هایی برای اجرای کنسرت در تهران و شهرستان ها داریم که به زودی اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: من همانطور که قبلا هم در گفتگوها و نشست های رسانه ای پیشین گفته بودم همواره درباره علاقه خودم به موسیقی نواحی صحبت کرده و همچنان معتقدم این موسیقی ظرفیت های بسیاری برای جذب مخاطب امروزی دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم. ارزش و منزلت موسیقی مقامی به قدری بالا هست که می توانیم با حضور در یک فضای موسیقایی مدرن و امروزی نیز گوش شنیداری مخاطبان را به شنیدن نغمات ارزشمند و البته در حال انزوای موسیقی به این سمت و سو بکشانیم. به همین جهت موسیقی که قرار است در آلبوم و کنسرت های پیش رو برای تماشاگران ارائه دهیم مبتنی بر همین تفکری است که به آن اشاره کردم. ما آمده‌ایم تا گونه‌ای دیگر از شنیدن موسیقی مقامی ایران را درست کنیم و از آنجا که خودم علاقه‌ بسیار زیادی به موسیقی راک دارم، تلاش کردم تا با یک برگشت به این فضا، فرم را به فضای آلترناتیو برسانم و البته بسیار خوشحالم که این فضا در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر مورد توجه دوستداران قرار گرفت.

این آهنگساز درباره حضور گروه در رویدادها و فستیوال های خارجی نیز بیان کرد: گروه برای اجرای برنامه در خارج از کشور بسیار مصمم است کما اینکه ما برای حضور در فستیوال مونیخ آلمان و چند رویداد و کنسرت دیگر در کشورهای اروپایی نیز برنامه ریزی هایی انجام دادیم اما خودتان می دانید تا زمانی که هیچ چیزی به قطعیت نرسد نمی توانیم قطعی هم درباره برنامه ها اطلاعاتی را به مخاطبان ارائه دهیم به همین جهت بهتر است بعد از اینکه ماجرا به نتیجه نهایی رسید اخبار آن را در اختیار قرار دهیم.

 

 aria

 

 عظیمی نژاد در بخش پایانی صحبت های خود با معرفی اعضای اصلی گروه موسیقی «بوم و بر» توضیح داد: نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک، آرش سعیدی نوازنده گیتار بیس، بردیا امیری نوازنده درامز و من به عنوان نوازنده کیبورد و سه تار گروه اجرایی بوم و بر را تشکیل می دهیم که به فراخور نیازی که برای اجرای برنامه و رپرتوار داریم نوازندگانی به گروه اضافه خواهند شد.

گروه موسیقی «بوم و بر» در هفتمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی تلفیقی کنسرتی را اجرا کرد که این برنامه با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید