اجرای تصنیف های خاطره انگیز/ «نی کوبه» در نیاوران کنسرت می دهد

هنردستان: گروه موسیقی «نی کوبه» در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود چندین تصنیف خاطره انگیز را با تنظیم جدید و همراهی سازهای نی و کوبه ای برای علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی اجرا می کند.

به گزارش هنردستان، اعضای گروه موسیقی «نی کوبه» ساعت ۲۰ روز دوشنبه نهم اسفند چندین تصنیف خاطره انگیز و  قطعات محلی را با تنظیم جدید و با همراهی ساز های نی و کوبه ای  در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برای علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی اجرا می کنند.

 

مهدی ذکایی، مهدی منبتی، سینا بهرام بیگی، بابک کاوه، ابوالفضل محمد قلی در این کنسرت قطعاتی همچون «گل زردم»، «خوشه چین»، «بهار دلکش»، «بیا بریم دشت»، «ای ایران» را به سرپرستی ابوالفضل محمد قلی با تنظیمی از ایثار یاور به صورت هم خوانی اجرا خواهند کرد. این در حالی است که پرستو احمدپور، نرگس محمدی، نسیم زرگرزاده، مریم یادگار و سوسن اسدیان نیز با گروه همخوانان در این اجرا همکاری می کنند.

 محیا حافظی، علی مهام، امیرحسن فولادپنجه، مهدی منبتی، شکیبا سیاحی، المیرا کلانتری، ژیلا یعقوبی، آوین فخری نیان، امیرشاهین ورشوچی، دنیا غلامی، نسیم فراهانی، یحیی منشی، بابک کاوه، فریبا ایزدیار، مهسا علی بخشی، نسرین زرگرزاده، آرزو بابازاده و سمانه آریان آرا نوازندگان ساز های کوبه ای در این کنسرت خواهند بود. ضمن اینکه مجید حسینی، فرزاد اسماعیلی، سینا بهرام بیگی، مهدی ذکایی، میترا علیزاده، کتایون شیروانی و اشرف صفوی نوازندگان نی این کنسرت هستند.

در این کنسرت ترکیب هارمونی ساز نی و همچنین پلی ریتمیک و پلی فونیک برای سازهای کوبه ای و آوازی برای  اولین بار است که به صورت زنده به اجرا می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید