پیام تقدیر معاون رییس جمهور از هنرمندان پیشکسوت

هنردستان: دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با ارسال پیامی از پیشکسوتان عرصه هنر تقدیر کرد.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، با توجه به برگزاری موفق و پرشکوه پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت، دکتر محمد باقر نوبخت معاون محترم رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  با ارسال پیام از پیشکسوتان عرصه هنر تقدیر به عمل آورد.

 

 متن این پیام به این شرح است:

به نام خدا

پیشکسوتان عرصه هنر

سلام علیکم؛

توفیق حضور در جمع شما عزیزان در پنجمین همایش سراسری هنرمندان پیسشکسوت ، موجب دلگرمی بیش از پیش اینجانب در راستای خدمت رسانی به ملت شریف ایران شد.

 

به یقین ، هنر ، تجلی آفرینش و اسباب تعالی انسان است. تاریخ تمدن ایران اسلامی ، همواره سرشار از خلق آثار هنر متعالی و ماندگار بوده است و نگاهی عمیق به این کارنامه درخشان، جایگاه واقعی هنرمند متعهد ایرانی را بر همگان روشن می سازد.

 

به تحقیق، ویژگی بارز هنر ایران زمین، ماهیت برگرفته از مولفه های اصیل ایرانی در کنار مضامین متعالی اسلامی است و این خود، شناسنامه فرهنگ و هنر این سرزمین است.

 

ارزش و منزلت پیشکسوتان عرصه هنر به عنوان سرمایه های ملی و معنوی بر کسی پوشیده نیست و اطمینان دارم که همگان به ویژه نسل جوان هنرمند، از تجارب گرانقدر شما عزیزان نهایت بهره را خواهد برد.

 

اینجانب ضمن قدردانی از بانیان این حرکت فرهنگی و ابراز خرسندی از حضور در پنجمین نشست سالانه هنرمندان عزیز پیشکسوت، بار دیگر از میزبانی گرم و پر از مهر شما عزیزان صمیمانه قدردانی می کنم و امید داردم برگزاری مستمر چنین محافلی، سر منشاء تحولات تاثیر گذار در جامعه هنری کشور باشد.

 

امید که همواره در سایه الطلف حضرت حق تعالی، شاهد سرافرازی ایران عزیز باشیم.

 

 

منبع: هنرآنلاین

 

امتیاز دهید