اعلام نظر هنرمندان درباره نمایش خبرگو

هنردستان: طی روزهای گذشته هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری به تماشای نمایش خبرگو نشستند و درباره این نمایش اعلام نظر کردند.

 

به گزارش هنردستان، نمایش “خبرگو” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا میرزایی نژاد، که از  ۱۴بهمن، اجراهای خود را در تماشاخانه ارغنون آغاز کرده است، طی روزهای گذشته میزبان هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری همچون؛ عبدالرضا اکبری، محمدامیر یاراحمدی، محمد ساربان، سیاوش چراغی پور، حافظ موسوی، پندار اکبری و … بود که این هنرمندان پس از تماشای نمایش، نظر خود را بیان کردند.

 

محمدامیر یاراحمدی، نویسنده و کارگردان تئاتر پس از تماشای نمایش عنوان کرد، کارگردان تلاش خوبی کرده بود تا، جهانی را که درگیر نیروهای مخرب شده است را نشان بدهد و این امر باعث شده بود تا اجرا قابل توجه و قابل دریافت گردد. وی اعلام کرد تماشای این نمایش جزو تجربه‌های خوب بود.

 

عبدالرضا اکبری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، ضمن اعلام رضایت از تماشای این نمایش گفت، اجرای قابل تأمل و جالبی رو دیدم. قصه نمایش را می‌توان با یکسری از جوامع که تحت سلطه یکسری از حکومت‌های خاص هستند تشابه داد. همچنین افزود متن نیز از سخت‌ترین متون است و حرف‌های پنهان زیادی برای گفتن دارد.

 

حافظ موسوی، شاعر و نویسنده عنوان کرد، بازی‌ها بسیار خوب بود و نمایش جسورانه ای را تماشا کردم که حاکی از روحیه بالای اجتماعی کارگردان است و داستان نمایش شخص در جهان رسانه را به خوبی بازتاب می‌داد.

 

پندار اکبری، بازیگر جوان سینما و تلویزیون پس از تماشای این نمایش گفت، کیفیتی که همیشه یک اجرا پیدا می کنه به واسطه متن خوبه که این اجرا متن خیلی خوبی داشت و مطمئناً هر بیننده ای از تماشای این نمایش لذت می‌برد.

 

در این نمایش که تا ۱۳ اسفند، هر شب ساعت ۱۹:۳٠ در تماشاخانه ازغنون میزبان مخاطبان است، بازیگرانی همچون؛ خسرو بامداد، مرتضی خانجانی، زهرا مهرابی، شکوفه حیدریان ایفای نقش می‌کنند.

 

همچنین از دیگر عوامل این نمایش ۶۵دقیقه ای می‌توان به: “نرگس نره ای: دستیار کارگردان”، “سینا افشار: طراح گرافیک”، “آرمین ناظم: طراح موسیقی”، “رضا خدایی: طراح گریم:، “علیرضا ساکی: مدیر صحنه:، “علیرضا حسین زاده: ساخت دکور”، “محمد درجزی، احسان امامی و ایلیا شهیدی فر: دستیاران صحنه”، “امین علوی و مرجان رضایی: مجریان گریم”، “نرگس نره ای: ساخت تیزر”، “امیر پارسائیان مهر: روابط عمومی” و “گروه هنر مدرن: تبلیغات و فضای مجازی” اشاره کرد.

 

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید