به گزارش هنردستان، نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری اثر، نمایشگاه آثار نیومدیا اشکان حسینی در گالری ایوان، نمایشگاه نقاشی‌های بابک اطمینانی در گالری دستان دو، نمایشگاه نقاشی‌های محمدهادی فدوی در گالری بنیاد خیریه بهنام دهش‌پور و نمایشگاه زیورآلات تکتم فاضل و بهرام دشتی‌نژاد با عنوان “باغ ایرانی” رویدادهای گالری گردی این هفته هستنند.

 

نگاه چند وجهی به مسیر ارائه هنر

آثار به نمایش در آمده از ژاله اکبری، سپیده بهروزیان، پرهام پیوندی، علی شایسته، سمانه مطلبی، علیرضا نکویی، شیلا جلیل‌پیران و رویا رجایی در گالری اثر به نوعی نمایان‌گر مسیر و هدفی است که در کلیت، گالری اثر برای ارائه و نمایش  آثار هنری در نظر دارد. آثار این نمایشگاه از لحاظ بصری و فرمال به سبک بیشتر آثار به نمایش درآمده در این گالری شباهت‌های عمده‌ای دارند.

آثاری که به لحاظ مفهومی و ظاهری به سمت یک بیان معاصر با استفاده از متریال‌ها و مدیاهای نو می‌پردازند. از سویی تاکید بر ارائه آثاری با مفاهیم جدید و تکنیک‌های نو، مسائلی است که می‌توان در آثار این نمایشگاه مشاهده کرد.

نمایشگاه نقاشی‌های محمد هادی فدوی

در بسیاری از این آثار عناصر مینیمالیستی و فانتزی و از سویی آثاری با وجوه هایپر رئالیستی به نمایش در آمده است که مستلزم یک نگاه چند وجهی در انتخاب آثار است و به نوعی می‌توان این نمایشگاه را یک خواسته هدفمند برای ایجاد نگرش خاص در ارائه آثار هنری دانست که به نوعی قصد دارد رویه هنری مدنظر گالری اثر را پایه‌گذاری کند. شاید به واقع این نمایشگاه چشم‌اندازی از جهت‌دهی هنری به نگاه هنرمندان از دریچه برگزاری نمایشگاه باشد.