اختتامیه سومین دوره مسابقه عکس”سوگواره عاشورایی خط سوم ” در ارسباران

هنردستان: اختتامیه آثارسومین دوره مسابقه عکس”سوگواره عاشورایی خط سوم”در دو بخش عکاسی با دوربین و موبایل با موضوع مراسم و آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) محرم و صفر جمعه 13 اسفند ساعت 15 در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود .

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، مسابقه عکاسی”سوگواره عاشورایی خط سوم “با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی، شکوفایی استعدادهای جوان در رشته عکاسی با دبیری سید مجتبی دعایی برگزار شد.

 

 از بین 255 شرکت کننده و آثار ارائه شده 60 اثر در بخش عکاسی با دوربین و 6 اثر در بخش عکاسی با موبایل به عنوان آثار برگزیده سومین دوره مسابقات عکس “خط سوم” انتخاب شدند .

 

در این مراسم برگزیدگان مسابقه با داوری ساعد نیک ذات، افشین بختیار، سیف اله صمدیان معرفی و جوایزه خود را دریافت می‌کنند .

 

سیدحسین دعایی، محسن داجر، سیدعلیرضا سید موسوی وسید مجتبی دعایی اعضای شورای سیاست گذاری  این مسابقه بودند .

 

همچنین نمایشگاهی از آثار منتخب این مسابقه 13تا 20 اسفند ساعت 14 تا 19 در گالری فرهنگ سرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود .

 

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خ جلفا، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و یا با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند .

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید