آلبوم‌های سرود به بازار می آیند/ تلاش برای توزیع حرفه‌ای

به گزارش هنردستان: مدیرتولید آلبوم سرود «بزرگ راه» از تلاش برای عرضه و توزیع این اثر در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات موسیقایی خبر داد.

سجاد چوگان‌باز مدیرتولید آلبوم سرود «بزرگ راه»  با اعلام اینکه این آلبوم مورد اقبال قرار گرفته است، توضیح داد: پس از رونمایی آلبوم در روز نوزدهم شهریور ماه در تالار وحدت تهران با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس سازمان هنری رسانه ای اوج و خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بود شاهد استقبال مخاطبان بودیم.

وی افزود: پس از پایان مراسم تعدادی از فرزندان شهدای عزیز دفاع مقدس از جمله شهید صیاد شیرازی و شهید زین الدین از انتشار چنین اثر ابراز خرسندی کردند که همین موضوع عزم ما را دوچندان کرد تا آثار دیگری در حوزه سرود بسازیم.

این فعال عرصه موسیقی های انقلابی با تاکید بر اهمیت سرود گفت: سرود می تواند مانند گذشته نقش موثری در سبد شنیداری مخاطبان داشته باشد و ما با اتکا به این استقبال تلاش می کنیم پروژه های بعدی را هم طراحی کنیم. البته هدف دیگر ما این است که این آلبوم تا چند روز آینده به فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری ورود پیدا کرده و در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات موسیقی قرار بگیرد.

چوگان باز در پایان گفت: آلبوم «بزرگ راه» اولین اثر تولیدشده از سوی مرکز موسیقی «مأوا» است که در قالب یک بسته مجزا به مخاطبان عرضه شده است و تصمیم داریم علاوه بر برنامه هایی که برای این آلبوم در طول هفته دفاع مقدس در نظر گرفتیم شرایطی را فراهم کنیم که آلبوم های دیگری با مضامین متفاوت در بازار موسیقی منتشر کنیم.

آیین رونمایی آلبوم سرود «بزرگ راه» به آهنگسازی سجاد چوگان باز، سینا پارسیان و احسان جوادی با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس دوشنبه نوزدهم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار شد.

آلبوم سرود «بزرگ‌راه» متشکل از قطعات سرود و همخوانی درباره سرداران شهید همّت، بروجردی، شهید زین الدین، برونسی، باقری، باکری، خرّازی، طهرانی مقدّم، چمران، صیّاد شیرازی است.

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »