«‌افسانه‌های با شاخ و دم» و آثار دیگری برای بچه‌ها

هنردستان: لاله جعفری از به چاپ سپردن کتاب «افسانه‌های با شاخ و دم» ویژه کودکان خبر داد.

 به گزارش هنردستان، به گفته نویسنده، «‌افسانه‌های با شاخ و دم» مشتمل بر پنج افسانه است که قرار است با  تصویرگری علی خدایی در انتشارات خانه ادبیات راهی بازار شود.

 

 «غول طبقه هفتم» نیز یکی از دیگر آثار نوشتاری جعفری ویژه کودکان است که چهار افسانه خلاقانه او را با تصویرگری حسن عامه‌کن در یک کتاب شامل می‌شود. این کتاب قرار است توسط نشر هوپا راهی بازار شود.

لاله جعفری نه تنها این روزها بخشی از افسانه‌های تالیفی خلاقه را زیر چاپ دارد بلکه چند مجموعه داستان را نیز ویژه خردسالان به موسسات انتشاراتی مختلف واگذار کرده است. مجموعه «دوست داری ….» یک از این مجموعه‌هاست که کاری آموزشی در حوزه آموزش زندگی حیوانات است.

 همچنین مجموعه پنج‌جلدی «قصه‌های حیوونکی» این نویسنده قرار است با تصویرگری علی خدایی  توسط نشر خانه ادبیات راهی بازار شود. در  این مجموعه پنج‌جلدی هر حیوان یک بار فرصت قهرمان شدن پیدا می‌کند و کل داستان کتاب با شخصیت‌ محوری او پیش می‌رود.

 به تازگی مجموعه ده‌جلدی «قصه‌های گوگولی» که هر جلد آن پنج قصه را شامل می‌شود و تصویرگری هر جلد آن را یکی از تصویرگران بنام بر عهده دارد به قلم لاله جعفری در انتشارات شکوفه امیرکبیر راهی بازار شده است.

همچنین «قصه‌های موش کوچولو» از دیگر  آثار نوشتاری این نویسنده به تازگی راهی بازار شده است. این اثر پنج‌جلدی است و هر جلد آن ماجرایی مستقل را با اشخاص ثابت دنبال می‌کند. کشف عناصر چهارگانه حیات یعنی آب، خاک، باد و آتش توسط کودکان از دستاوردهای خواندن این مجموعه است که در انشارات شکوفه امیرکبیر راهی بازار شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید