فراخوان جشنواره موسیقی جوان تغییر می‌کند/ بررسی «موسیقی حمایتی»

هنردستان: مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره موسیقی جوان و تدوین شیوه‌نامه‌ای مشخص برای مدیریت انجمن های موسیقی استان ها سخن گفت.

به گزارش هنردستان، بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه موسیقایی بیان کرد: طی روزهای اخیر به همراه هومان اسعدی مشغول تدوین فراخوان یازدهمین جشنواره موسیقی ملی جوان هستیم که اگر بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم این فراخوان تا هفته آینده منتشر می شود. علت تاخیر در انتشار فراخوان هم اعمال برخی از تغییرات در چارچوب فراخوان است که بیشتر مربوط به نحوه چینش گروه های سنی است اما به طور حتم تغییرات در ساختار جشنواره اتفاق نیفتاده است.

 

وی به موضوع بررسی «موسیقی حمایتی» به عنوان یکی از اولویت های فعالیت انجمن موسیقی ایران در سال آینده اشاره کرد و گفت: هم اکنون غیر از فعالیت های روتین که در قالب چارچوب اداری انجام می شود مشغول برنامه ریزی برای تعیین استراتژی های سال آینده هم هستیم که در این حوزه «موسیقی حمایتی» در اولویت بیشتری قرار دارد. این برنامه در حوزه موسیقی نواحی و موسیقی دستگاهی نمود بیشتری دارد که اوایل سال آینده درباره این موضوع به بیان جزییات بیشتری خواهیم پرداخت.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در بخش دیگری از صحبت های خود از تدوین شیوه نامه ای مشخص در حوزه فعالیت انجمن های موسیقی استان ها خبر داد و افزود: ما در جلسات هیات امنای انجمن موسیقی ایرانی بارها درباره نحوه فعالیت انجمن های موسیقی استان ها و مشکلاتی که به لحاظ حقوقی و برنامه ریزی مالی با آن روبه رو هستند به بحث و تبادل نظر پرداختیم. خوشبختانه در این زمینه شیوه نامه ای تدوین و تنظیم شده که بعد از تایید کامل هیات امنای انجمن و سفرهایی که بنده برای بررسی دقیق فعالیت انجمن های موسیقی استان ها خواهم داشت، به صورت جامع ابلاغ می شود و امیدوارم با این شیوه نامه بتوانیم برای حل موانع و مشکلات پیش روی مدیران انجمن ها اقدام موثری را انجام دهیم.

جمالی در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: به طور حتم برخی از انجمن های موسیقی استان ها هم اکنون در مشکلات و بحران هایی به سر می برند که باید برای رفع آنها اقداماتی را انجام داد. من هم از بدو شروع فعالیتم در انجمن تمام تلاش خود را انجام دادم تا با بررسی دقیق مشکلات بتوانیم برای حل این موانع اقداماتی را انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید