پلیس بیشترین سطح تماس با مردم را دارد/ امین مردم هستیم

به گزارش هنردستان: سردار نوریان معاون اجتماعی ناجا در نشستی که در ساختمان ۱۳ طبقه تولید صدا و سیما داشت، بیان کرد که پلیس بیشترین سطح تماس با مردم را دارد.

به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مرتضی میرباقری معاون سیمای رییس سازمان صدا و سیما در نشستی که با حضور معاون و برخی دیگر از مسئولان اجتماعی نیروی انتظامی در ساختمان ۱۳ طبقه تولید صدا و سیما برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف سال از تعطیلات نوروز و تابستان گرفته تا آیین‌های مذهبی نظیر اربعین به‌طور دایم در صحنه حضور دارد تا با تامین نظم و امنیت و تسهیل عبور و مرور، آسایش را به هموطنان هدیه دهد.

وی افزود: پلیس با خدمات ویژه و گسترده‌ای که ارایه می‌دهد، نیرویی منحصر به فرد است و رسانه ملی وظیفه خود می‌داند که آن را حمایت و همراهی کند.

میرباقری با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی نیز بیان کرد: معاونت سیما با دارا بودن ۱۷ شبکه و کانال به‌صورت نمادین در این هفته تعامل نزدیکتری با پلیس دارد تا مردم را بیشتر با خدمات ناجا آشنا کند.

همچنین سردار نوریان معاون اجتماعی ناجا در این دیدار با قدردانی از تعامل نزدیک رسانه ملی با پلیس و عزم سازمان صدا و سیما در فرهنگسازی عمومی گفت: معاونت اجتماعی بر اساس ماموریت ابلاغی فرمانده نیروی انتظامی با بهره‌گیری از نظرات نخبگان در حال بازشناسی نیازهای جدید مردم و آسیب‌شناسی وضع موجود است تا نسبت به تغییرات لازم در ناجا اقدام کند.

نوریان با اشاره به فعال بودن ۲ مرکز پژوهشی در ناجا عنوان کرد: به شیوه روندپژوهی مشغول شناسایی تغییرات این دوره و ابعاد جدید موثر در مقوله امنیت هستیم تا با تهیه سند اجتماعی اثربخشی در پاسخگویی به نیازهای امروز جامعه را ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: پلیس بیشترین سطح تماس با مردم را دارد و در چارچوب قانون به ماموریت‌های تعریف شده خود می‌پردازد اما متاسفانه تبعات کژ کارکردی‌های برخی دستگاه‌ها نیز متوجه ناجا شده است.

نوریان هفته ناجا را فرصتی برای ارایه هرچه بیشتر و بهتر ماموریت‌های گسترده این نیرو برشمرد و توضیح داد: «پلیس مقتدر امین مردم» شعار اصلی هفته ناجا در امسال است و در این هفته گزارشی از ماموریت پلیس‌های تخصصی به مردم ارایه می شود.

وی در پایان اظهار کرد: در این هفته تفاهم‌هایی با برخی دستگاه‌ها خواهیم داشت تا مطالباتی را که معطوف به مشکلات مردم است از دستگاه‌ها پیگیری کنیم.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »