«قله های سپید دوردست» از یک شهید می گوید/ پخش از امشب

به گزارش هنردستان: رمان «قله های سپید دوردست» از امشب در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران بازخوانی می شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، رمان «قله های سپید دوردست» اثر سمیرا اصلان پور از امشب ۷ مهر تا پنجشنبه دوازدهم مهر در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران بازخوانی می شود.

کتاب «قله های سپید دوردست» را انتشارات شاهد منتشر کرده و این کتاب درباره زندگی و کارهای متفاوت فهیمه سیاری است که با وجود مخالفت های پدر و مادر و استادانش به کردستان می رود تا به بچه ها آموزش دهد، اما در آنجا حضورش را برنتافتند و شهیدش کردند.

کتاب «قله های سپید دوردست» در ۶ قسمت ۲۰ دقیقه ای تنظیم رادیویی شده که راوی آن یکی از دوستان نزدیک شهید است و فاطمه رکن گوینده پیشکسوت رادیو آن را اجرا می کند.

سردبیر و نویسنده برنامه «کتاب شب» محمدباقر رضایی، تهیه کننده آن رضا قربانی، صدابردار: محسن فراهانی و متولی تولید آن گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است.

این برنامه که هرشب به جز جمعه شب ها بین ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ پخش می شود، بعد از پخش در سایت رادیو تهران قسمت کتاب گویا قابل دسترس و بازشنوایی است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »