رادیو تهران نهال یادمان ۱۶ شهید آتش نشان را می‌کارد

هنردستان: رادیو تهران در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند با یاد پیشکسوت های رادیو و همچنین ۱۶ شهید آتش نشان درخت می کارد.

به گزارش هنردستان، شبکه رادیویی تهران در روز درختکاری با حضور مدیر عامل آتش نشانی تهران، یادمان ۱۶ شهید آتش نشان حادثه مجتمع پلاسکو را در موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) برگزار می کند.

 

رادیو تهران با شعار «آسمان آبی شهرم، سلام» ویژه برنامه «درخت دوستی» به شکل مشترک با موزه طبیعت و حیات وحش ایران تولید می کند.

این جشن با هدف گسترش توانمندی و روحیه همکاری برای حفاظت از محیط زیست و فضای سبز و ایفای نقش چشمگیر در عزم ملی برای توسعه پایدار و کمک به اقدامات و تدابیر پیشگیرانه در زمینه سیاست ها، برنامه ها، طرح ها و فعالیت های اثرگذار بر محیط زیست در تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۹۵ مقارن با روز درختکاری و با حضور هنرمندان، بازیگران سینما و تلویزیون، ورزشکاران و مسئولان عالی رتبه ورزشی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در موزه دارآباد برگزار می شود.

در حاشیه این جشن کاشت نهال توسط مدعوین این جشن اعم از مسئولان نهادها و سازمان و پیشکسوتان عرصه بازیگری، ورزشی و عموم مردم انجام خواهد گرفت.

 درخت دوستی پیشکسوتان رادیو تهران در پارک ملت

 شبکه رادیویی تهران همچنین روز شنبه ۱۴ اسفند به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی «درخت دوستی» را در پارک ملت غرس می کند.

این شبکه با استقرار واحد سیار خود در پارک ملت از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ ویژه برنامه روز درختکاری را به صورت زنده اجرا می کند.

 این نهال ها به نام پیشکسوتان رادیو تهران همچون بهروز رضوی، آلبرت کوچویی، محمد مهاجر، جواد مانی، مهین نثری و… نامگذاری خواهد شد.

این ویژه برنامه نیز با شعار «آسمان آبی شهرم، سلام» و همکاری شهرداری منطقه ۳ تهران اجرا می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید