اعلام برنامه های نوزدهمین «شب آواز ایرانی» در حوزه هنری

هنردستان: نوزدهمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۱ اسفندماه با حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی ایرانی در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش هنردستان، در نوزدهمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی» همانند گذشته ۶ گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت که یک گروه با عنوان مهمان ویژه از چهره‌های شناخته شده آواز و موسیقی اجرا دارند و ۵ گروه جوان منتخب دیگر به شکل رقابتی به صحنه می‌روند. اجرای این گروه‌ها توسط هیا ت داوران که از اساتید صاحب‌نام عرصه موسیقی و آواز ایرانی‌اند ارزیابی می‌شود. در پایان هر برنامه نیز یک گروه به عنوان گروه برتر معرفی خواهد شد.

 

در نوزدهمین «شب‌آواز ایرانی» حسین صائمی به همراه علی بدری نوازنده سه تار یکی از گروه‌های شرکت کننده در مراسم هستند که به اجرای آوازی در مایه سه‌گاه با استفاده از غزل‌های حافظ می پردازند.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به اجرای کیان حامدنژاد به همراه ادیب فروزان نوازنده تار اشاره کرد که به اجرای آوازی در مایه دشتی با استفاده از شعرهای حسین منزوی می‌پردازد.

 نوزدهمین «شب آواز ایرانی» به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شنبه  ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۸ در تالار «سوره» حوزه هنری برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

امتیاز دهید