فراخوان تولید آثار رادیویی در فرهنگسرای بهمن

به گزارش هنردستان: فراخوان تولید آثار رادیویی با هدف حمایت از کالاهای فرهنگی در مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن منتشر شد.

 به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی برای تولید کالاهای فرهنگی اقدام کرده که بر سه پایه آموزش صحیح، تمرین مداوم و اجرای با کیفیت استوار است.

این مرکز فراخوان تولید آثار رادیویی را منتشر کرده است که در بخش اول آن آموزش و سپس تمرین هنرجویان مد نظر قرار گرفته است.

بعد از طی کردن دوره های تمرینی زیر نظر استادان نیز تولید آثار در استودیو بهمن در گونه های مختلف صوتی از جمله پادکست، نمایش رادیویی و برنامه ترکیبی برای ارایه در سایت ها و شبکه های رادیویی در دستور کار قرار می گیرد.

علاقه مندان در تمامی رده های سنی می‌توانند مشخصات خود را شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد ۱۶r را تا ۱۹ مهر به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۶ ارسال کرده تا برای آزمون و تست اولیه فراخوانده شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »