«دیدنیها» اجرا نمی‌کنیم/ انتخاب سوژه‌ها برای انتقال پیام اجتماعی

به گزارش هنردستان: کارگردان برنامه «هزارداستان» معتقدست سوژه هایی برای این برنامه انتخاب می شوند که روایت زندگیشان حال مردم را خوب کرده و مفاهیم اجتماعی و اخلاقی از این طریق منتقل شود.

مریم نوابی نژاد کارگردان مجموعه «هزارداستان» که این شب ها از شبکه نسیم روی آنتن می رود درباره ادامه پخش این برنامه بیان کرد: برنامه «هزارداستان» تا هفته اول ربیع الاول پخش می شود.

وی با اشاره به رویکردهای این برنامه اظهار کرد: در این فصل از برنامه نسبت به فصل های گذشته بیشتر فیدبک گرفتیم و با پخش قسمت هایی از برنامه، تماس های زیادی برای کمک و همیاری مردم داشتیم. 

نوابی نژاد درباره اینکه عوامل برنامه کمتر سراغ سوژه های غیرمعمول می روند، گفت: ما برنامه «دیدنیها» اجرا نمی کنیم و قرار نیست صرفا سر مردم را گرم کنیم بلکه قرار است یک مفهوم اجتماعی را انتقال دهیم و به طور مثال از مردم بخواهیم به یکدیگر یاری رسانند. البته ما سوژه های غافلگیرکننده هم داشته ایم که خودشان هم بعد از برنامه  از بازخوردها متعجب شده اند.

وی اضافه کرد: رویکرد ما این است که در درجه اول داستانی برای مردم روایت کنیم که جذاب باشد و مخاطب کانال برنامه را عوض نکند. سوژه به تنهایی برای ما مهم نیست بلکه سوژه به همراه مفهومی که قرار است منتقل کنیم اهمیت دارد.

نوابی نژاد در پایان گفت: ما با یک فاصله کوتاه از ماه رمضان کار را شروع کردیم و انگیزه من برای کار مداوم با این فاصله توقف کوتاه این بود که حدود ۶۰ مدل زندگی را نشان دهیم که حالمان خوب شود. خود ما از دیدن این آدم ها حیرت می کردیم و همین به ما انگیزه می داد.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »