برگزاری هفتگی نمایشگاه های تجسمی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن

به گزارش هنردستان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از برگزاری منظم نمایشگاه های تجسمی در گالری پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد.

امین مرادی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاتشی بهاره ملکی گفت: برگزاری منظم نمایشگاه های تجسمی در گالری سوره پردیس سینمای بهمن سنندج یکی از برنامه های اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای حمایت از هنرمندان فعال در این بخش است.

وی ادامه داد: خوشبختانه از زمان بازگشایی مجدد گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج و به صورت هفتگی نمایشگاه های مختلفی برگزار شده است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این روند تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: با اعتبار هزینه شده خوشبختانه هم اکنون گالری سوره در سنندج یکی از بهترین و استانداردترین ظرفیت های فرهنگی نه تنها در کردستان بلکه در منطقه است.

وی گفت: به دلیل استانداردسازی صورت گرفته به ویژه در حوزه نور و همچنین چینش آثار، گالری سوره به محلی مناسب برای عرضه آثار هنری به ویژه در بخش تجسمی است و به همین دلیل از زمان راه اندازی تاکنون به صورت مرتب میزبان هنرمندان بوده است.

مرادی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری و به صورت هفتگی نمایشگاه های متعدد در گالری برگزار می شود، عنوان کرد: اولویت اختصاص زمان به برگزاری نمایشگاه با هنرمندان کردستانی است.

وی افزود: در کنار این مهم سعی می کنیم از رویدادهای مهم و معتبر کشوری نیز استفاده کنیم و در همین راستا طی سه ماه اخیر چندین نمایشگاه ملی و حتی بین المللی نیز در گالری سوره در سنندج برپا شده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان یادآور شد: در کنار این مهم زمینه برای حضور هنرمندان سایر شهرستان های استان کردستان و برپایی نمایشگاه نیز مهیاست و خوشبختانه طی مهر ماه سال جاری نمایشگاه نقاشی عزت الله سلیمانی از شهرستان قروه و آثار برگزیده جشنواره قاب شیدایی از بیجار در این گالری به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در تلاش است تا برگزاری این نمایشگاه ها و بازدید علاقمندان، نه تنها استعدادهای هنری استان کشف شود بلکه فرصتی در راستای توجه به مسئله اقتصاد هنر نیز ایجاد شده و هنرمندان بتوانند از این ظرفیت نیز بهره مند شوند.

مرادی گفت: برای برنامه ریزی بهتر و حضور علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه ها، روزهای یکشنبه هر هفته نمایشگاه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح می شود.

نمایشگاه نقاشی بهاره ملکی هنرمندان کردستانی از روز شنبه تا پایان هفته و هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده بازدید علاقمندان است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »