فراخوان سومین جایزه «ویستا» منتشر شد

به گزارش هنردستان بر اساس این فراخوان گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایی و معرفی طرح های نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه‌ریزی اجرایی و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می‌کند.

این فراخوان درباره معیارهایی که مورد توجه این جایزه است، می‌گوید: «ویستا» به معنای اندیشه و اندیشه‌ورزی است. سومین دوره جایزه هنر معاصر ویستا مانند دوره‌های پیشین می‌کوشد با تاکید بر ارزیابی فکر و ایده‌های معاصر هنر، شرایطی را برای معرفی و اجرای فکر و اثر برتر فراهم کند؛ ایده‌سازی و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفی است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه‌های زیباشناختی دنبال کرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال کتبی خویش، که معیارهایی مانند معاصر بودن، ارزش‌های تئوریک، اجرایی بودن و پتانسیل‌های فرهنگی را شامل می‌شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح های خویش را برای اجرا توجیه کنند.

موضوع در این دوره آزاد است و طرح های کیوریتوریال نیز قابل طرح است.

 آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان  www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v۱۳۹۸ اعلام شده است.

هنرمندان تا ۳۰ آذرماه مهلت دارند پروپوزال‌های خود را تحویل دبیرخانه دهند و هر هنرمند یا گـروه مجاز به ارائه حداکثر دو پروپوزال هستند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »