«حماسه حسینی در آیینه خیال» در فرهنگستان هنر

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، همزمان با ایام اربعین حسینی معاونت علمی و پژوهشی فرهنگستان هنر در نظر دارد کارگاه «حماسه حسینی در آیینه خیال» را با حضور استادهای نقاشی خیالی‌نگاری (قهوه‌خانه‌ای) و هنرمندان علاقه‌مند به مدت پنج روز در رواق هنر برگزار کند.

در این ورکشاپ هنری محمدرضا پورفرزانه، عبدالله رحیمی، محمدرضا حسینی، مصطفی محب اسلام، زهرا دستمالچی، شقایق فراهانی و مهدی طالعی‌نیا از ادامه دهندگان مکتب نقاشی قهوه‌خانه‌ای به خلق اثر با مضامین قیام عاشورا، اربعین حسینی و مفاهیم دینی و مذهبی می‌پردازند.

کارگاه «حماسه حسینی در آیینه خیال» از چهارشنبه ۲ آبان ساعت ۹ صبح آغار به کار می‌کند و استادان به طراحی، زیرسازی اثر، رنگ‌آمیزی و … یک تابلوی هنری می‌پردازند و علاقه‌مندان می‌توانند از نزدیک با مراحل خلق اثر آشنا شوند.

این کارگاه از ۲ تا ۷ آبان در رواق هنر واقع در خیابان ولی‌عصر، قبل از تقاطع خیابان آیت الله طالقانی، پلاک ۱۵۵۲ برگزار می‌شود و هر روز  به جز جمعه ۴ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ در رواق هنر پذیرای علاقه مندان است.

با آغاز برگزاری کارگاه نقاشی قهوه‌خانه‌ای «حماسه حسینی در آیینه خیال» درهای رواق هنر فرهنگستان هنر روی علاقه‌مندان گشوده می‌شود و پس از آن نیز رواق هنر همه روزه پذیرای هنرمندان و شهروندان است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »