طرح عیدانه کتاب ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

هنردستان: طرح «عیدانه کتاب» از فردا (۱۵ اسفندماه) در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور آغاز به کار می‌کند.

به گزارش هنردستان، بر اساس خبر رسیده، طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح اجرا خواهد شد.

 

تاکنون ۷۵۴ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور  در طرح «عیدانه کتاب» مشارکت کرده‌اند که از این تعداد ۶۰۲ کتاب‌فروشی  از مرکز استان و ۱۵۲ کتاب‌فروشی از شهرستان عضو طرح شده‌اند. در این طرح،  استان تهران با ۱۵۵ کتاب‌فروشی، استان قم با ۱۰۰ کتاب‌فروشی، اصفهان با ۹۱  کتاب‌فروشی و خراسان رضوی با ۶۸ کتاب‌فروشی بیشترین مشارکت را از آن خود کرده‌اند.

بنا بر اعلام، طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها که اولین‌بار با طرح «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» در هفته کتاب سال گذشته برگزار شد و با طرح‌های عیدانه، تابستانه و پاییزه تداوم یافت، با طرح  عیدانه کتاب ادامه پیدا می‌کند.

علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های عضو در شهرهای خود، کتاب‌های حوزه بزرگسال را  با ۲۰ درصد و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را  با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

پیش‌تر، طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۶۲۴ کتاب‌فروشی در حالی به کار خود پایان داد که ۶۵۹ هزار و ۱۹ نسخه کتاب از سوی بیش از ۲۰۹ هزار نفر خریداری‌ شده بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

جایزه COAL 2024

فراخوان جایزه COAL منتشر شد. به گزارش هنردستان ، فراخوان جایزه COAL منتشر شد. مهلت ثبت‌ نام: 5 مه 2024 (16 اردیبهشت 1403 جایزه زغال

ادامه مطلب »