چه سلول‌هایی همیشه با انسان می‌مانند/ تاثیر دستفروشی بر روان

به گزارش هنردستان برنامه «برگی از دفتر وجود» برای بررسی و تبیین شگفتی‌های آفرینش بدن انسان امشب ۱ آبان ماه ساعت ۱۸ میزبان غلامرضا کاکا متخصص علوم تشریحی و محمد ترکمن فوق تخصص نوزادان است.

یکی از شگفتی های بدن انسان، سلول‌های درونی عدسی چشم، سلول‌های عضلات قلب و نورون‌های قشر مغز است. این سلول‌ها همیشه با انسان می‌مانند.

اما برنامه «گپ گشت» شبکه سلامت سیما امشب ساعت ۱۹ برای بررسی آسیب های دستفروشی از نگاه روانشناسان و جامعه شناسان روی آنتن می رود. این برنامه که با هدف بررسی، تبیین و تحلیل آسیب های اجتماعی پخش می شود، امشب میزبان فهیمه حسین زاده و پریسا ایران نژاد روانشناس و جامعه شناس است.

این برنامه ضمن تعریفی جامع از بزهکاری، علل و عوامل بزهکاری نوجوانان، عوامل موثر بزهکاری در آنان، زمینه ها و علل پیدایش بزه و بزهکاری و… را بررسی و تبیین می کند.

همچنین برنامه «حال خوب» برای تحلیل روابط متقابل و بازی ها در کودکان و نوجوانان میزبان بابایی زاد روانشناس است.

برنامه «حال خوب» با اجرا و تهیه کنندگی میلاد اسلام از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ به صورت زنده روی آنتن می رود و مخاطبان می توانند برگزیده این برنامه را شنبه ها در همین ساعت بیننده باشند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »