“گلدون” با صدای محسن چاوشی

هنردستان: خواننده پاپ قطعه جدید خود را زودتر از موعد مقرر و به جهت یک اقدام خیرخواهانه منتشر کرد.

 

به گزارش هنردستان، محسن چاوشی خواننده که در هفته‌های اخیر با اتفاقات مختلفی نامش دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، شب گذشته قطعه جدید خود را زودتر از موعد مقرر و به جهت یک اقدام خیرخواهانه منتشر کرد.

 

اثر جدید محسن چاوشی که حسین صفا ترانه‌سرایی کرده و خود چاوشی آهنگش را ساخته است، “گلدون” نام دارد. تنظیم این عاشقانه بر عهده شهاب اکبری بوده و نوازندگی گیتار الکتریک آن توسط عادل روحنواز انجام شده است. 

 

محسن چاوشی که در ابتدای هفته گذشته قطعه “زندان” را در برنامه خندوانه پخش کرد، قصد داشت “گلدون” را در روزهای پایانی سال منتشر کند اما به خاطر یک حرکت خیرخواهانه آن را شب گذشته به انتشار رساند. 

 

وی برای آن‌که یک متهم نوجوان به قتل غیر عمد را از چوبه دار نجات دهد، عصر روز گذشته در صفحه رسمی خود نوشت: “سهیل ٧ روز با طناب دار فاصله دارد. امشب آهنگ گلدون رو تقدیم میکنم، هرکس کار رو دانلود کرد در حد توانش مبلغی رو برای نجات سهیل واریز کنه به شماره حساب درج شده در عکس. می‌دونم که شرمسارم نمی‌کنین.”

 

این اقدام چاوشی باعث شد پیش از انتشار قطعه زندان در ساعت 21:30، بخش بسیار زیادی از مبلغ مورد نیاز برای نجات سهیل جمع‌آوری شود. در ادامه نیز برخی از هنرمندان حوزه موسیقی از جمله رضا صادقی، عماد طالب‌زاده، محسن شیرالی و… به کمپین جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز برای جلوگیری از اعدام نوجوان متهم به قتل غیر عمد پیوستند.

 

 چاوشی همچنین  این روزها محل توجه علاقه‌مندان به موسیقی است، پنج‌شنبه شب مطلبی طنز را در مورد اتهام شهرام آذر در مورد صدایش نوشت و در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. چاوشی که عکس یک ماشین را پست کرده بود، درباره آن‌ نوشت: “دوستان این همون ماشینیه که صدای منو تولید می‌کنه، توی آپدیت جدیدش قراره جای حسین صفا شعر هم بگه.”

این خواننده موسیقی پاپ-راک هم‌اکنون مشغول فعالیت بر روی پروژه موسیقی فصل دوم سریال شهرزاد و همچنین پروژه تازه‌ترین آلبوم مستقل خودش است و با دست پر به استقبال سال 96 خواهد رفت.  

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید