افزایش چشمگیر مخاطبان ششمین جشنواره مد و لباس فجر در مقایسه با دوره پنجم

هنردستان: مدیر بخش دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر گفت با توجه به بررسی آماری در دوره قبل، به راحتی می توان نتیجه گرفت تعداد مخاطبان بخش دانشگاهی مضاعف شده است.

 

به گزارش هنردستان به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره مد و لباس فجر، انسیه زاهدی با بیان این مطلب افزود: در تعدد مخاطبان این دوره ، انگیزه‌های حضور ایشان را نیز باید بررسی کرد و شاید شکل برنامه‌ریزی در انتخاب موضوع‌های جذاب و میان‌رشته‌ای از نکات مهم این تأثیرگذاری باشد.

 

 وی گفت: بسیاری از پژوهشگران برای بهره‌مندی از جنبه‌های مختلف جشنواره به برج آزادی آمده بودند و صرف بازدید از آثار و یا حضور در یک نشست برایشان جذاب نبود.

 

زاهدی با اشاره به لزوم توجه به اقدام‌های زیرساختی در حوزه‌های چون علوم انسانی و معارف اسلامی برای بهره‌مندی بیشتر مخاطبان در جشنواره فجر، افزود: بخش دانشگاهی  جشنواره در این دوره نشان داد که می‌توان زمینه بحث و گفت‌وگو را برای مخاطبان جشنواره در شکل آکادمیک فراهم کرد.

 

این مدرس دانشگاه با اشاره به انتخاب چند طرح میان‌رشته‌ای برای حمایت مالی در حوزه پژوهشی توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: به زودی مذاکرات و بررسی‌های جدی‌تری را انجام خواهیم داد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »