کارگاه آموزشی «سوژه یابی در عکاسی» در سنندج برگزار می شود

به گزارش هنردستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، به منظور ارتقای سطح هنرمندان عکاس استان و تبادل تجربیات در خصوص موضوعات مربوط به عکاسی با حضور حیدر رضایی از مدرسین توانمند حوزه عکس و گرافیک ورک شاپی آموزشی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد.

در این ورک شاپ یک روزه در خصوص – سوژه یابی در عکاسی – به عنوان اصلی ترین موضوع عکاسی توسط مدرس کارگاه مطالبی بیان می گردد و سپس به صورت کارگاهی و بررسی آثار برتر عکاسی موضوع سوژه یابی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

علاقه مندان جهت حضور در این کارگاه می توانند با مراجعه به دفتر حوزه هنری استان کردستان واقع در سنندج ، خیابان فلسطین ، روبروی فرمانداری و یا شماره تماس ۳۳۲۴۳۶۲۴-۰۸۷ نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام نمایند.

حیدر رضایی فارغ التحصیل رشته گرافیک  از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای با عکاسی خبری خبرگزاری مهر و روزنامه ایران فعالیت عکاسی خود را آغاز نموده است.

وی ضمن برعهده داشتن دبیر عکس در خبرگزاری مهر  روزنامه وطن امروز، خبرگزاری فارس، روزنامه بین المللی تهران تایمز و روزنامه جام جم و داوری ده ها جشنواره و مسابقه عکاسی از جمله جشنواره عکس سال مطبوعات ایران، راه آهن، زن و زندگی، روستایی خراسان شمالی و … ۱۷ سفر مطالعاتی و آموزشی عکاسی در مناطق محروم کشور را با حضور عکاسان خبری و مستند کشور را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

این هنرمند عکس و گرافیست تاکنون نشست ها ی متعدد تخصصی و نقد عکس را در محافل مطبوعاتی و خبرگزاری ها بر عهده داشته است.

رضایی در بخش گرافیک نیزاز سال ۱۳۷۰ تاکنون مشغول به فالیت بوده و در این مدت  ضمن طراحی و اجرای ۱۸۳ پوستر فیلم های سینمایی دو سیمرغ بلورین از جشنواره بین المللی فیلم فجر را با طراحی و اجرای پوستر فیلم های بیداری رویاها  و اخراجی ها در یافت نموده است.

کسب دیپلم افتخار برای طراحی پوستر خواهران غریب ،دریافت جایزه بهترین طراحی پوستر فیلم از جشنواره فیلم دفاع مقدس و جشنواره فیلم پلیس در کنار برگزاری نمایشگاه های مختلف گروهی نقاشی و گرافیک بخشی دیگر از فعالیت ها و موفقیت های این هنرمند برجسته محسوب می گردد.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »