بوستان گفتگو به استقبال برندهای پوشاک ایرانی رفت

هنردستان: نمایشگاه پوشاک اسفند با حضور حداکثری برندهای ایرانی و همزمان با دهمین جشنواره زنان و تولید ملی همزمان در حال برگزاری است.

 

به گزارش هنردستان، دهمین جشنواره زنان و تولید ملی در قالب نمایشگاه عرضه پوشاک، زیورآلات، صنایع دستی، سفره هفت سین و… در محل نمایشگاهی شهرداری واقع در بوستان گفتگو برگزار شده است.

 

در مجموع ۲۴ غرفه پوشاک زنانه، ۱۳غرفه پوشاک مردانه، ۷غرفه پوشاک مردانه و زنانه، ۱۳غرفه پوشاک کودک، ۳غرفه حجاب، ۴ غرفه زیورآلات، ۲غرفه کالای خواب، ۴غرفه صنایع‌دستی و ۴غرفه با انواع محصولات دیگر در نمایشگاه حضور دارند.

 

در این دوره همچنین قرار است وزارتخانه‌های کار و صنایع و معادن از ۳ تولید‌کننده برتر از نگاه مردم و از نظر تخصصی و فنی تقدیر کنند. فرزندان زنان سرپرست خانوار نیز مانند دوره گذشته در طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاه توانمندی‌های خود را نشان داده‌اند.

 

به گفته فهیمه فیروزفر، رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران برگزاری این جشنواره بر رفتار تولید‌کنندگان تأثیر گذاشته و سختگیری‌های به‌عمل آمده موجب ارائه کالای ۱۰۰ درصد ایرانی شده است. همچنین تولیدکنندگان، ‌واسطه‌ها را حذف کرده و کالای خود را از تولید به مصرف عرضه می‌کنند. همچنین رقابت میان تولیدکنندگان به رفاقت تبدیل شده به‌گونه‌ای که یک فروشگاه بزرگ را با هم اجاره کرده و مراقب عدم ‌ورود کالای خارجی به نمایشگاه هستند.

 

دهمین جشنواره زنان و تولید ملی ۱۳ تا ۲۳ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

 

ساعت بازدید نیز از ۱۰ صبح تا 9 شب اعلام شده و قرار است این دوره از نمایشگاه پوشاک با ارائه کالای ۱۰۰درصدایرانی و حضور برندهای داخلی همراه باشد.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید