آثار رامیز شهوق در گالری فردا/ هنرمندی که در جوانی از دنیا رفت

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی گالری فردا، برای یادبود رامیز شهوق هنرمند هنر مدرن همزمان با تاریخ در گذشتش نمایشگاهی در گالری فردا برگزار می شود.

در این نمایشگاه نزدیک به ۲۰ اثر به همراه تعدادی از حجم‌های ساخته شده توسط وی به نمایش در می آید.

شهوق در سال ۱۳۵۵ در رشته طراحی و دکوراسیون داخلی از دانشکده پلی تکنیک تهران فارغ‌التحصیل شد. استفاده او از رنگ‌های خاموش و عمق بخشی به بوم با مواد از جمله فعالیت های این هنرمند بود.

انتخاب اثری از او در نمایشگاه «نقاشان اهل ایران» به مناسبت هفتمین دوره بازی‌های آسیایی و اخذ جایزه ویژه این جشنواره و همچنین شرکت در نمایشگاهی در واشنگتن و برگزیده شدن اثری از وی از جمله حضورهای بین المللی این هنرمند محسوب می شود. این هنرمند در سال ۱۳۵۸ و در جوانی دارفانی را وداع گفت و فرصت تجربه های بیشتر را از دست داد.

این نمایشگاه از یازدهم تا هجدهم آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ برپا می شود. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »