همراهی ارشاد برای راه‌اندازی خانه موزه حسین محجوبی

به گزارش هنردستان به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی در دیدار با حسین محجوبی گفت: دیدار با پیشکسوتان و استادان رشته‌های هنرهای تجسمی از برنامه‌های کاری من است. این دیدارها صرفا به علت بیماری یا کسالت هنرمندان نیست و هدف ارج نهادن به شخصیت هنری و همراه شدن با آن‌ها و قدردانی از هنر، کسوت و پیشینه آن‌هاست.

مظفری عنوان کرد: در دیدار با حسین محجوبی از آثار تازه وی و همچنین آثار اهدا شده به استاد از سوی هنرمندان سرشناس و جوان، دیدن کردیم. محجوبی بر آن است تا در منزل خود که حدود ۴۵ سال است در آن سکونت دارد موزه ای راه اندازی کند که در این کار همراه او خواهیم بود.

حسین محجوبی در دیدار با مظفری به همراهی اداره کل هنرهای تجسمی اشاره کرد و گفت: هنرمندان با چنین حرکت‌هایی دلگرم باقی می‌مانند و برای کارهای آتی خود برنامه‌ریزی می‌کنند. من از مدیرکل و همه مدیران هنری و فرهنگی می‌خواهم که در راه‌اندازی موزه و جاهایی مانند آن با هنرمندان همراه باشند زیرا چنین فضاهایی می‌تواند پایگاهی برای هنرمندان جوان باشد و آن‌ها با حضور خود در موزه بر رونق اینگونه مکان‌ها می‌افزایند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »