«رسول» مخاطبان ناآشنا را به دیدن نمایش ترغیب می‌کند

به گزارش هنردستان حجت‌الاسلام محمدرضا زائری پس از تماشای نمایش «رسول» گفت: این کار میدانی که هم به نوعی یک شیوه خاص از نمایش است و هم عناصر دیگری از هنرهای نمایشی و کارهای مذهبی را در کنار هم دارد، باعث می‌شود که در درجه اول، بخشی از مخاطبان که به طور عادی اهل دیدن تئاتر نیستند، جذب آن شوند و در درجه دوم، طرح موضوعات مذهبی و دینی و به خصوص بزرگداشت رسول ترک در این نمایش ارزشمند بود.

مؤلف کتاب «زندگی حسینی» با اشاره به کارهای بهزاد بهزادپور که از سه دهه پیش در این زمینه آغاز شده بود، افزود: خوشبختانه آثار  بهزاد بهزادپور امروز به شکل‌های مختلف با گروه‌هایی مثل این گروه که قبلا کارهای دیگری انجام داده بودند، در حال انجام و ادامه است.

زائری با اشاره به تدابیری که در منطقه عباس آباد برای اجرای این نمایش اندیشیده شده، گفت: اجرای این نمایش در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اتفاق قابل توجهی در روزهای محرم و صفر به جهت حجم حضور مخاطبان و نوع مخاطبی است که با آن ارتباط برقرار می‌کند. در حقیقت مخاطب با یک کار زنده و کاملا جدی ارتباط برقرار می‌کند و بازخورد آن در افراد کاملا مشهود است.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »