«پروانه الجزایری» به پرواز در آمد

به گزارش هنردستان نمایشنامه «پروانه الجزایری» به نویسندگی پیام لاریان و به کارگردانی میثم گزی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفت.

 به نقل از روابط عمومی گروه، جمعه شب ۱۸ آبان ماه تئاتر مستقل تهران میزبان نمایشنامه برگزیده سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر شد. نمایشنامه «پروانه الجزایری» در جشنواره تئاتر فجر به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب شده بود که برای نخستین بار به کارگردانی میثم گزی برای علاقه مندان به تئاتر اجرا شد.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از بازیگران: بابک بهشاد، مینووش رحیمیان، مهدی ساکی، معصومه بیگی، میلاد مرادی، کسری بنایی، هدی نوری زاده با صدای سجاد افشاریان، مشاور و دستیار کارگردان: آندیا عبدالرسول، طراح صدا و آهنگساز: امید سعیدی، طراح نور: علی کوزه گر، طراح لباس: شیدا زواری، طراح پوستر و ساخت تیزر: پیام یارایی.

این نمایش امشب شنبه ۱۹ آبان ماه اجرای ویژه عکاسان خواهد داشت. عکاسان تئاتر می توانند برای عکاسی از این نمایش به تئاتر مستقل تهران مراجعه کنند.

«پروانه الجزایری» هر شب تا ۵ آذر ماه راس ساعت ۲۰:۳۰ در تئاتر مستقل تهران روی صحنه خواهد رفت.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »