معرفی کارشناسان یک بخش از جشنواره فیلم «مقاومت»

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی جشنواره، اسامی کارشناسان و تحلیلگران فیلم‌های بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» مشخص شدند.

مجید شاه حسینی، حسن عباسی و سعید مستغاثی از منتقدان و پژوهشگران سینمایی به عنوان کارشناسان و تحلیلگران این بخش معرفی شدند.

در این بخش با مدیریت سیدمحمد حسینی سه فیلم سینمایی از محصولات سینمای غرب شامل «قاتل آمریکایی»(American Assassin) به کارگردانی مایکل ونتسا، فیلم سینمایی «۶ روز» (۶ Days) محصول کشور انگلیس و «زیر سایه» (Under the shadow) اولین فیلم بابک انواری همراه با تحلیل و کارشناسی به نمایش گذاشته می‌شود.

بخش «اسلام هراسی و ایران ستیزی در سینمای غرب» در جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با هدف کالبدشکافی و رازگشایی پشت‌پرده فیلم‌ها و سریال‌های ضداسلامی و ضدایرانی طراحی شده است که چند نمونه از آثار روز سینما و تلویزیون غرب در این زمینه همراه با اکران با حضور کارشناسان و صاحب نظران مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند. ۲۳ عنوان فیلم و سریال که در سال‌های اخیر توسط کمپانی‌های غربی علیه اسلام و ایران تولید شده است که سه عنوان فیلم سینمایی برای اکران و تحلیل در ایام برگزاری جشنواره ارایه می‌شوند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و نهادهای مختلف از ۵ تا ۹ آذر ماه سال جاری به دبیر محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »