خسروعمارلویی در نمایشگاه آثارش تجلیل شد

هنردستان: برنامه تجلیل از خسرو عمارلویی – هنرمند پیشکسوت نقاشی – در محل نمایشگاه آثار این هنرمند در گالری موسسه فرهنگی هنری نگارستان برگزار شد.

به گزارش هنردستان، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی – مدیرعامل این موسسه -، طاها بهبهانی – هنرمند پیشکسوت حوزه نقاشی – با حضور در نمایشگاه آثار خسرو عمارلویی، ضمن بازدید از آثار به‌نمایش درآمده در آن، از خسرو عمارلویی نیز تجلیل کردند.

 

عظیمی پس از خواندن متن لوح یادبود، در سخنانی کوتاه گفت: در موسسه هنرمندان پیشکسوت این بنا را داریم که در مدت زمانی مشخص، به هر بهانه‌ای از همه اعضای این موسسه تجلیل کنیم، هرچند ممکن است گاهی این کار خیلی ساده، خودمانی یا حتی در خانه استادی اتفاق بیافتد.

او اظهار کرد: امروز اینجا هستیم تا فعالیت‌های هنری استاد را با نثار دسته گل، لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم احترام قدر نهیم و همواره سعی داریم تا هیچ فرصتی را برای تقدیر و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت از دست ندهیم و در این راه هم منتظر اتفاقی خاص نیستیم و دم را برای تکریم استادان غنیمت می‌شماریم.

سپس طاها بهبهانی لوح سپاس خسرو عمارلویی را به او اهدا و برایش آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

نمایشگاه آثار نقاشی عمارلویی از ۱۰ اسفندماه در موسسه فرهنگی – هنری نگارستان افتتاح شده است. او نمایشگاه خود را در سه بخش آبرنگ، کارهای تخصصی حیات وحش و آثار فانتزی (طبیعت‌سازی و تابلوهای تزئیناتی) برپا کرده است.

این نمایشگاه تا ۲۰ اسفندماه در موسسه فرهنگی – هنری نگارستان واقع در خیابان انقلاب، مقابل دانشگاه تهران، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری (بین خیابان فخررازی و خیابان دانشگاه)، پلاک ۵۸، واحد ۱۸ ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید