پیام وزیر آموزش و پرورش به جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آستانه برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»؛ طی پیامی این جشنواره را دیرپاترین جشنواره فیلم آموزشی خواند که به عنوان یک رویداد غرورانگیز بین‌المللی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی بیش از پیش می‌تواند در بسته‌های آموزشی متاثر از تحول بنیادین در آموزش و پرورش نقش‌آفرینی کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برانگیختن ارزش‌های فطری زیباجویی، حقیقت دوستی و کنجکاوی دانش افزا، ایجاد تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس کردن مفاهیم از انتزاعات تا مشاهدات و تجربه موفق انتقال ارزش‌های اخلاقی و معارف دینی در فیلم آموزشی این رسانه موثر را برای تربیت نسلی سرافراز در اولویت قرار می‌دهد، از تجربه فیلم دیدن به مثابه گستردن تجربه زیسته فراگیران نام برده است

.

سید محمد بطحایی در ادامه این پیام آورده است: خواندن فیلم آموزشی با لایه‌های معنا، مشارکت توام با تفکر، تخیل و خلاقیت می‌طلبد و تاثیر شگفت انگیزی بر بافت ارتباطی آموزش دارد.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور پرنشاط فیلمسازان فرهنگی و فرهنگیان فیلمساز از همراهی آن‌ها در به ثمر نشاندن چهل و هشتمین شکوفه این درخت پر سایه، قدردانی کرده است.

چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» به دبیری وحید نیکخواه آزاد از ۲۵ آبان تا ۲ آذر  در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »