پخش مستندی درباره ۹ ماهی که باعث بوجود آمدن انسان شد

به گزارش هنردستان شبکه سلامت سیما برنامه های «برگی از دفتر وجود»، «دیوار محکم مهربانی» و «مستند خارجی» را امروز 26 آبان ماه روی آنتن می برد.

برنامه «برگی از دفتر وجود» امروز میزبان اسماعیل اکبری فوق تخصص غدد است تا درباره حکمت پروردگار در آفرینش و خلقت انسان صحبت کند. این برنامه با هدف خودشناسی و آشنایی با اعجاز خداوند در آفرینش انسان ساعت ۱۸ پخش می شود.

برنامه «دیوار محکم مهربانی» که در ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سلامت پخش می شود شامل مستندی از زندگی کودکان با نقص های تکاملی است. در این برنامه فرید اسکندری فوق تخصص جراحی کودکان و نادر ریاحی عضو هیات مدیره موسسه محکم حضور خواهند داشت و درباره نقص عضو در کودکان و راه های درمان آن گفتگو می کنند.

همچنین ساعت ۲۲ امشب، مستند خارجی «نه ماهی که باعث بوجود آمدن ما شد» که حاصل تلاش ۲۰ ساله و برگرفته از نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده روی مادران باردار است پخش می شود؛ این مستند درباره مادران باردار، سن آنها، تاثیر هورمون ها بر شخصیت فرزندان و مقدار تاثیر ژن در انواع بیماری هاست.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »