بازدید مدیر شبکه سه از پشت‌ صحنه «پنچری»

هنردستان: علی اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه سیما از پشت صحنه سریال «پنچری» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید این سریال قرار گرفت.

به گزارش هنردستان، پورمحمدی با حضور در پشت صحنه سریال «پنچری» واقع در بلوار ارتش، با بازیگران و عوامل سریال «پنچری» به گفت‌وگو نشست.

 

سریال «پنچری» در ۴۰ قسمت به کارگردانی برزو نیک‌نژاد برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود.

یوسف تیموری در این مجموعه نقش حمید را بازی می‌کند، حمید لولایی در نقش عمو پرویز،‌ رضا نیکخواه در نقش حبیب، زهره فکور افسانه سریال «پنچری» هستند. مائده طهماسبی (آشفته)، مریم سعادت (متانت)، شهین تسلیمی (پوران)، شهره سلطانی (نپا)، بهشاد شریفیان (بهشاد)،‌ فرزاد حاتمیان (سرایدار)، نازگل فرنقی (دختر بچه)، حمید غلامی (نگهبان شرکت)، سولماز غنی (نگار) و… بازیگران اصلی سریال هستند.

 

 

«پنچری» سریالی ۴۰ قسمتی است و داستان پسری را روایت می‌کند که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد.

مجموعه‌ کمدی «پنچری» که برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود، (۱۵ دی ماه ۹۵) با حضور رضا عطاران و تعدادی از مدیران تلویزیون به همراه جمعی از هنرمندان این مجموعه و اصحاب رسانه در بلوار ارتش کلید خورد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

امتیاز دهید